HCC Dagen: files ?

Pagina: 1
Acties:

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Morgen naar de HCC Dagen met de auto. Ik hoorde vandaag op de radio de files langskomen. Kunnen degenen die met de auto zijn gegaan aangeven hoe erg het was ?

Parkeertips zijn ook welkom !

Thanks,

[ edit ]

Ow ja, ik kom uit de richting Delft. (Wildhagen: reactie al gezien --> bedankt)

[ /edit ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er schijnt vandaag 16 kilometer file gestaan te hebben door de HCC. Viel nog wel mee, twee jaar geleden was er 22 kilometer file.

Overigens kun je file-informatie altijd bekijken op http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/730

Virussen? Scan ze hier!

• TheBrain
  • Niet online
Nog anderen die hun ervaringen willen delen ?

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vertrek vroeg, heel vroeg.

Was eigenlijk wel stom, iedereen ging in die lange rij staan terwijl je er gewoon langs kan lopen. Bordjes staan ook krom btw.

Rechts staat, Kaartenverkoop, en links staat er dan niets. Krom eigenlijk.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Nou in de trein was het een gekkehuus!

Moest v*rd*mm* een half uur staan in de trein!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Niet gelijk de bordjes met jaar beurs volgen, dan kom je zeker in de file, ik ben met de kaart in de hand gaan zig-zaggen, binnen een halfuur stond ik geparkeerd in de parkeergarage tussen de beurshallen en het station, was 's avonds wel 19 piek kwijt om me auto weer terug te krijgen :(
Terugweg was een drama, vrijdag 17:00 is geen goed tijdstip in Utrecht, ben twee uur aan het sukkelen voordat ik weer op de snelweg zat :(. Toch was het de moeite om tot het einde te blijven na 16:00 kan je eindelijk lopen en iets zien bij de stands.

Wat zij de mensen hebberig zeg :r staat er gratis cd'tje 1 per persoon worden er gewoon handenvol tegelijk geroofd, allemaal hetzelfde cd'tje ook dus he :r

Hollanders ;(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• TheBrain
  • Niet online
Vroeg zal helaas niet lukken (motorrijles vooraf --> het was een moeilijke keuze)

Als het goed is geen rij: Perstoegang roels :)
Pagina: 1