Plextool pro

Pagina: 1
Acties:

• Viva Vince
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb vandaag een nieuwe plextor premium gokocht. Ik fijn plextool pro aan het installeren. Nou dat lukte. Toen wou ik het draaien, nou het lampje van de HD bleef branden maar voor de rest gebeurt er niks. Hierna kan ik het systeem alleen nog maar uitzetten(via de reset knop, niks anders) :(

Ik heb uiteraard al een paar keer op nieuw geinstalleerd en de nieuwste versie van de plextor site gehaald

Heeft iemand dergelijke ervaringen met de nieuwe plextools pro? Of een oplossing?

Alvast bedankt

PS heb geen goede andere thread gevonden(vond het niet passen in lite-on vs plexor enz)

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03 19:57
Hoe bevalt de Premium verder? Ik sta op het punt er zelf eentje te kopen, naar aanleiding van de test in deze draad. maar er zijn verder nog weinig andere gebruikersreviews.
Heb je al wat geburnd? Geript?

-always ill, but highly intelligent

• Viva Vince
Ik heb nu 4 cdtjes gebrand en moet zeggen dat het lekker snel gaat (maarja eerst had ik een 12x brandertje)

Denk niet dat je echt mis kan gaan met deze brander, ik bedoel 8mb cache is nooit slechter dan 2 mb... en hij zal niet langzamer zijn dan de 48x(hoop ik :) )

Het enige wat mij tegenviel was dus de software(nero doet het gewoon, plextools doet moeilijk)

Heb alleen geen grafiekjes/figuurtjes... als je me zegt wel programma ik ervoor kan runnen wil ik het best wel ff voor je doen(als het niet super veel werk is)

• Viva Vince
Euhm het "probleem" is opgelost, althans als ik mijn DVD-ROM(die op de andere IDE kabel zit er uit trek doet plextools pro het...vreemd)

Denk dat plextool een beetje ruzie heeft met mijn DVD-ROM...

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Heb alleen geen grafiekjes/figuurtjes... als je me zegt wel programma ik ervoor kan runnen wil ik het best wel ff voor je doen(als het niet super veel werk is)
Staat toch al een review op tweakers incl grafiekjes van deze drive :)
Plextor PlexWriter Premium Review

Te gekke drive.
Gigarec is Super 8)
Alleen jammer dat Securec niet werkt met Audio CD's :(

Ben er zéér tevreden mee, maar had ook niet anders verwacht van Plextor :9

• Viva Vince
Het probleem met plextools en mijn pc zit m in mijn DVD-ROM drive... als ik die er uit rip doet plextools het gewoon....

Verder idd een super brander... Lijkt me logisch dat Securec neit werkt met audio CD's

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Lijkt me logisch dat Securec neit werkt met audio CD's
Verklaar nader dan :?

Lijkt mij logisch dat het wel zou kunnen werken.

• Viva Vince
Ik zat zo te denken, voor sercurec heb je SecuView nodig om ze af te spelen, en die zit niet op mijn cd-speler. Dus als ik plextor was zou ik het ook niet implementeren voor audio CD's...

Anders brand je toch gewoon .wav naar je data schijfje als audio?... moet je wel rippen, en dat kost tijd

Maar je hebt een gelijk dat ze het hadden kunnen implementeren, met als consequentie dat het alleen maar werkt op je pc.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ibby2 schreef op 26 May 2003 @ 21:33:
Verklaar nader dan :?
Lijkt mij logisch dat het wel zou kunnen werken.
Er is geen enkel mechanisme of voorzienigheid ingebouwd op een audio-cd dat het opslaan van een paswoord mogelijk zou maken. Waarom denk je dat de muziekindustrie vruchteloos pogingen doet om audio-cd's te beveiligen? Audio-cd is nooit ontworpen met deze mogelijkheden in het hoofd, dus is het ook niet mogelijk deze te implementeren zonder met de audio-cd-standaard te breken. En breken met de standaard betekent dat vele bestaande cd-spelers het medium niet meer zullen kunnen afspelen...
Pagina: 1