That's write cd's zijn best gevaarlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Ik heb nu al 2x meegemaakt dat de That's write 80 min (700 mb) cd's gaan scheuren... en gelukkig nog niet gaan exploderen in mn cdrom speler. Ik heb namelijk gta vice city op deze cd's gebrand (om bij mn vader te spelen, eigen copy). Nu speel ik daar op een 52x cdrom, maar nu weet ik niet of deze ook 52x gaat hor, maar opeens lag gta vast.. ik dacht.. hij moet laden. Ik cdrom laatje open.. grote barst:
Afbeeldingslocatie: http://www.tutti-frutti.demon.nl/Cd.JPG

Nu heeft iemand anders die ik van school ken ook deze cd's, waar hij ook spellen mee speelt. Dag nadat ik het vertelde kwam hij ook met zijn That's Write cd met barstjes in de binnenste ring !:
Afbeeldingslocatie: http://www.tutti-frutti.demon.nl/Cd2.JPG
Direct daarna gebrand op een andere cd ;)
Aan de cd-rom spelers ligt het zo ie zo niet. Ik heb nog nooit problemen gehad met het spelen vanaf cdroms, en het komt dus ook voor bij anderen.

Ik waarschuw jullie dus. GEBRUIK GEEN THAT'S WRITE CD's VOOR GAMES !

[ Voor 5% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-05-2003 21:08 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was die drive toevallig een aopen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij de 'goedkopere' merken krijg je eerder van dit soort taferelen in zeer snelle CD-*** spelers... je moet dus gewoon duurdere kopen, een langzamere CD-*** drive kopen of een soort van snelheidsbegrenzer installen :)

Maar iig is hoge snelheid + kapotte CD best bekend bij een bepaald type AOpen CD-*** drive :{

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:55

Stropdas

Insert subtitle here

Ziet er niet mooi uit nee, maar om gelijk te waarschuwen. Eerst ff afwachten of er meerdere medetweakers zijn die ook problemen hebben met dit merk of andere ivm. scheuren etc. :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een kennis van mij had dat ook :X

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Mijn cdrom Liteon 52x brander

Aopen 48x van mn vriend

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 08:33
Tja, dat komt voornamelijk door de hoge snelheid van de huidige drives.. Gebeurt niet alleen met that's write cd's, 't gebeurt zelfs met originele spel cd's..

Anyway, over dit onderwerp zijn inmiddels al behoorlijk wat topics te vinden, en in de faq staat een mooi draadje over je ervaringen met CD's, dus daar kun je in het vervolg dit soort ervaringen kwijt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.