Ik heb nu al 2x meegemaakt dat de That's write 80 min (700 mb) cd's gaan scheuren... en gelukkig nog niet gaan exploderen in mn cdrom speler. Ik heb namelijk gta vice city op deze cd's gebrand (om bij mn vader te spelen, eigen copy). Nu speel ik daar op een 52x cdrom, maar nu weet ik niet of deze ook 52x gaat hor, maar opeens lag gta vast.. ik dacht.. hij moet laden. Ik cdrom laatje open.. grote barst:

Nu heeft iemand anders die ik van school ken ook deze cd's, waar hij ook spellen mee speelt. Dag nadat ik het vertelde kwam hij ook met zijn That's Write cd met barstjes in de binnenste ring !:

Direct daarna gebrand op een andere cd
Aan de cd-rom spelers ligt het zo ie zo niet. Ik heb nog nooit problemen gehad met het spelen vanaf cdroms, en het komt dus ook voor bij anderen.
Ik waarschuw jullie dus. GEBRUIK GEEN THAT'S WRITE CD's VOOR GAMES !
Nu heeft iemand anders die ik van school ken ook deze cd's, waar hij ook spellen mee speelt. Dag nadat ik het vertelde kwam hij ook met zijn That's Write cd met barstjes in de binnenste ring !:
Direct daarna gebrand op een andere cd
Aan de cd-rom spelers ligt het zo ie zo niet. Ik heb nog nooit problemen gehad met het spelen vanaf cdroms, en het komt dus ook voor bij anderen.
Ik waarschuw jullie dus. GEBRUIK GEEN THAT'S WRITE CD's VOOR GAMES !
[ Voor 5% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-05-2003 21:08 ]