Re: [ADSL] Telefoonabbo opzeggen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Topicstarter
Ik heb nu een ADSL Comfort abbonnement bij Planet en een telefoonabbonnement (langer dan een jaar) bij KPN. Is het nu mogelijk om mijn telefoonabbonnement bij KPN op te zeggen? (En dus de lijn alleen nog maar gebruiken voor ADSL)

Greetz
Over het gebruiken van ASDL zonder telefoonabonnement is veel te vinden in de search
Ik heb in de search allemaal pagina's doorgelezen waarvan de een zegt dat het wel kan en de ander niet, en de search resultaten gingen allemaal over mensen die nog geen ADSL hadden en dat wel willen maar dan zonder telefoonabbo.
Ik las dat het kon via BBned maar Planet heeft dat niet. Als ik nu dus mijn telefoonabbo opzeg, moet ik dan overstappen naar een BBned provider?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

yep. planet levert alleen via mxstream en dat is van de kpn -> telefoon abo bij kpn nodig

voor adsl zonder kpn abo zul je moeten overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het kan niet, dat had je makkelijk kunnen vinden:
[search=adsl zonder telefoon]

ADSL zonder telefoonlijn?

Dat is het centrale topic erover, en daarin staat dat precies beschreven. Het kan dus niet met kpn-adsl (op een enkele uitzondering waar kpn een fout heeft gemaakt na misschien). kpn zal je adsl ook slopen zodra jij je telefoonlijn opzecht.

[mod mode]
Topics heropenen zonder overleg met de mod wordt trouwens alles behalve gewaardeerd, als je het er niet mee eens bent, moet je contact opnemen met de mod en het uitleggen maar niet op eigen houtje toch een topic openen... Dat is absoluut niet de bedoeling, een topic gaat niet voor niets op slot, soms is er een vergissing, maar meestal niet. Mail of MSN/ICQ is dan je oplossing, niet op eigen houtje de beslissing aan de kant leggen.
[/mod mode]

[ Voor 53% gewijzigd door JvS op 23-05-2003 21:08 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Het is zelfs zo dat als je een bel-budget telefonie abonnement hebt (je kan alleen gebeld worden), er geen ADSL verbinding mogelijk is..
Kpn is king :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Topicstarter
Anoniem: 70162 schreef op 23 mei 2003 @ 21:03:
yep. planet levert alleen via mxstream en dat is van de kpn -> telefoon abo bij kpn nodig

voor adsl zonder kpn abo zul je moeten overstappen
bedankt

Ik heb TweakDSL gemailed en die zeggen dat ik naar hun kan overstappen en mijn telefoonabbo kan opzeggen.

sorry voor heropenen van topic

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 21:26
[rml][ ADSL] Telefoonabbo opzeggen[/rml]

Zie dus het centrale topic: ADSL zonder telefoonlijn?

En daarnaast, zoals JvS ook al aangeeft: Het is niet de bedoeling dat je gewoon een nieuw topic start als je oude topic gesloten is. Een topic gaat niet voor niets op slot...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.