probleem installeren Medion camera

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 07:20
Woensdag j.l. heb ik zo'n mooie Medion fotocamera aangeschaft. In mijn enthousiasme heb ik hem aangesloten aan de usb-kabel voordat ik de drivers van de cd-rom had geinstalleerd. Als ik de drivers van de cd-rom wil installeren krijg ik een melding dat dat reeds gebeurd is. Hoe krijg ik de oude drivers eruit? In de registry vind ik niets dat te maken kan hebben met de camera. Ik gebruik windows xp prof.

Alvast bedankt voor de tips, Bob

Verwijderd

bel naar 0900-6334660
das de helpdesk, die kunnen je vast helpen :)

(Medion Nederland B.V. gevestigd te Panningen)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:37
Zet de camera aan en sluit hem aan. Ga dan naar je systeem en verwijder de camera uit je systeem. STart opniuew op met de camera aangesloten en als het goed is vraagt hij gewoon om je cd.

Verwijderd

Ja, dus uit je Aparaatbeheer halen enzo.

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 07:20
Het is de bedoeling dat hij een extra schijfstation wordt. Ik zie hem nergens in het apparaatbeheer en kan hem dus ook niet verwijderen...

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:37
Hmmm bel dan inderdaad even met medion, als er vreemde dingen zouden zijn dan weet men het meestal daar wel.

Verwijderd

Heb je het wieltje op de camera wel op het icoon van de pc staan? :+ Bij mijn vaders medion moest ik dat namelijk doen eer de camera herkend werd.

Waarna meteen een zoektocht werd gestart naar de xp cdrom omdat microsoft erom vroeg (bestandscontrole) |:(
Pagina: 1