Een sb live platinum 5.1
een paar koelertjes
een hand vol iiyama snoep
een asus en msi muismat
een paar koelertjes
een hand vol iiyama snoep
een asus en msi muismat
wat heb ik gedaan ?
hmmm ...
vrijdag me pols verbrand aan de koffie, maar blij dat die groeperingen waren met hun 84ste bak koffie
zaterdag om 9:15 gesjopt, was lekker rustig
gebaald dat ik te laat was bij norrod voor me geheugen
lekker op kosten van de HCC gegeten en gezopen
dus ja volgend jaar maar weer vrijwilliger
ikke
hmmm ...
vrijdag me pols verbrand aan de koffie, maar blij dat die groeperingen waren met hun 84ste bak koffie
zaterdag om 9:15 gesjopt, was lekker rustig
gebaald dat ik te laat was bij norrod voor me geheugen
lekker op kosten van de HCC gegeten en gezopen
dus ja volgend jaar maar weer vrijwilliger
ikke
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
en natuurlijk mn pinguin gescored !!
ik : ik zorg dat jullie morgen koffie hebben zorgen jullie dat ik morgen een pinguin heb
hunnie : ok is goed, maar geen koffie geen pinguin
dag erna
ik : sorrie geen koffie, mog nie
hunnie : ok hier is je pinguin
ikke
ik : ik zorg dat jullie morgen koffie hebben zorgen jullie dat ik morgen een pinguin heb
hunnie : ok is goed, maar geen koffie geen pinguin
dag erna
ik : sorrie geen koffie, mog nie
hunnie : ok hier is je pinguin
ikke
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
Hoi,
Gekocht bij Mycom: 2 x 128 Mb (133MHz). Bij ComputerLand (geloof ik): Plextor 12x10x32A. Errug fijn spul die Plextors. Tot m'n grote verdriet had niemand een leuk systeem staan. Dus uit pure frustratie maar op maandagmiddag een systeempje bij Mycom gehaald: AMD 1,1 GHz, Asus A7, Asus GeForce 2 GTS (32Mb DDR), Pioneer 105sz DVD en een Iljama 17". Voorlopig ff genoeg om een paar maanden een snelle UT-machine te hebben. Totdat de volgende versie van UT of zo uitkomt. Hmm, misschien had ik toch maar moeten wachten op een betaalbare Pentium 4?
Groet,
PeeTee
Gekocht bij Mycom: 2 x 128 Mb (133MHz). Bij ComputerLand (geloof ik): Plextor 12x10x32A. Errug fijn spul die Plextors. Tot m'n grote verdriet had niemand een leuk systeem staan. Dus uit pure frustratie maar op maandagmiddag een systeempje bij Mycom gehaald: AMD 1,1 GHz, Asus A7, Asus GeForce 2 GTS (32Mb DDR), Pioneer 105sz DVD en een Iljama 17". Voorlopig ff genoeg om een paar maanden een snelle UT-machine te hebben. Totdat de volgende versie van UT of zo uitkomt. Hmm, misschien had ik toch maar moeten wachten op een betaalbare Pentium 4?
Groet,
PeeTee