Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoeveel CCFL's

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Ik heb nu een Chieftec Matrix Bigtower en wil deze verlichten dmv CCFL's. Mijn vraag is echter hoeveel? Dit omdat ik werkelijk geen id heb hoeveel licht die dingen geven. Ik wil graag de hele kast verlichten.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Zoek ff rond :) Sommige hebben er 2 andere weer 3 :) http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find does the trick :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

wel heel erg leuk en mooi die verlcihting maar als je eens een film wil kijken is het niet erg fijn die verlichting... ik hbe nu alleen een 8 cm fan met 4 blauwe leds erin en ik eriteer me al kapot aan dat ding als ik een film ga kijken!! kan je de velichting zomaar uitzetten? of moet je dan de stekker eruit trekken? of kan je dat ook met een fan controller?

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Koop er 1-2 zou ik zeggen.
Vind je het genoeg? Laat het zo!
Te weinig licht? Koop er nog 1-2!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 21:22:
wel heel erg leuk en mooi die verlcihting maar als je eens een film wil kijken is het niet erg fijn die verlichting... ik hbe nu alleen een 8 cm fan met 4 blauwe leds erin en ik eriteer me al kapot aan dat ding als ik een film ga kijken!! kan je de velichting zomaar uitzetten? of moet je dan de stekker eruit trekken? of kan je dat ook met een fan controller?
Als je mobo het onderteunt kun je hem laag/uit zetten.
Anders een fanbus maken.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

1 30cm ccfl geeft echt wel genoeg licht hoor. Anders koop je er een en als het te donker is koop je er een bij :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.