Toon posts:

Leadtek A250 ultra myvivo reageert niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gister aan het internet tot me pc herrie begon te maken. Iets van cd-rom tegen me case beetje zoemend geluid. Na een tijdje begon me dit te iriteren en heb me pc ietsjes anders neer gezet en toen viel me beeld uit dus ik achter de pc gekropen maar nee, geen videostekker was er uitgevallen..

Nu heb ik me pc meteen uitgezet en alles los gekoppeld. Ik starte hem weer op en merkte dat me videokaart stil was.. :?

Nu start me pc niet meer.. Wel met een andere videokaart. De fannetjes draaien niet meer op de leadtek..

Ik snap er niks van want geen condensators zijn stuk of lekker geen gebroken core of kapot geheugen helemaal niks te bekennen aan de kaart.

Iemand toevallig zelfde probleem gehad en opgelost? want ik heb geen zin aan RMA duurt zo vreselijk lang...

Voor de duidelijkheid. DIt is een GF4 ti 4600 128mb +myvivo (tvin en tvout).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 20:15 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer de kaart eens op een andere pc.. als hij daarin ook niet werkt zit er weinig anders op dan opsturen, wil je ooit nog gebruik maken van de kaart :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 23 May 2003 @ 22:45:
Probeer de kaart eens op een andere pc.. als hij daarin ook niet werkt zit er weinig anders op dan opsturen, wil je ooit nog gebruik maken van de kaart :)
kut kaart bah.. er gaat echt van alles stuk.. :r op nieuw hardware.. ik snap er niks van me oude AMD TB 1400 met voodoo3 loopt al 2 jaar perfect.. :? :? en daar heb ik vaker meegekloot dan met deze pc :(

ach ja morgen eens bellen naar die winkel.. kijken of ze een vervangde voor me hebben.

Verwijderd

Veel succes met Leadtek als je in de RMA procedure komt :(
Gewoon geld terug laten storten, en Ati 9500 / 9700 pro gaan kopen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 19:22:
Veel succes met Leadtek als je in de RMA procedure komt :(
Gewoon geld terug laten storten, en Ati 9500 / 9700 pro gaan kopen!
waarom ATI... kut kaarten zijn het.. kan je echt helemaal niks mee daarom heb ik deze genomen met special tv_in ect..
maar ja krijg een nieuwe maandag.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ok afgehandeld, en met de laatste post is het ook het einde van het topic. Met zulke flame uitlokkende uitspraken snij je jezelf in de vingers :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.