Ik was gister aan het internet tot me pc herrie begon te maken. Iets van cd-rom tegen me case beetje zoemend geluid. Na een tijdje begon me dit te iriteren en heb me pc ietsjes anders neer gezet en toen viel me beeld uit dus ik achter de pc gekropen maar nee, geen videostekker was er uitgevallen..
Nu heb ik me pc meteen uitgezet en alles los gekoppeld. Ik starte hem weer op en merkte dat me videokaart stil was..
Nu start me pc niet meer.. Wel met een andere videokaart. De fannetjes draaien niet meer op de leadtek..
Ik snap er niks van want geen condensators zijn stuk of lekker geen gebroken core of kapot geheugen helemaal niks te bekennen aan de kaart.
Iemand toevallig zelfde probleem gehad en opgelost? want ik heb geen zin aan RMA duurt zo vreselijk lang...
Voor de duidelijkheid. DIt is een GF4 ti 4600 128mb +myvivo (tvin en tvout).
Nu heb ik me pc meteen uitgezet en alles los gekoppeld. Ik starte hem weer op en merkte dat me videokaart stil was..
Nu start me pc niet meer.. Wel met een andere videokaart. De fannetjes draaien niet meer op de leadtek..
Ik snap er niks van want geen condensators zijn stuk of lekker geen gebroken core of kapot geheugen helemaal niks te bekennen aan de kaart.
Iemand toevallig zelfde probleem gehad en opgelost? want ik heb geen zin aan RMA duurt zo vreselijk lang...
Voor de duidelijkheid. DIt is een GF4 ti 4600 128mb +myvivo (tvin en tvout).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 20:15 ]