Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Verwijderd
*CLICK*.......*hersens aan*........*denken*..
........*EUREKA*.......*staat bij settings ->
preferences ->network wel => LAN
???
........*EUREKA*.......*staat bij settings ->
preferences ->network wel => LAN
???
Click....knars hersens werken.
Ja hij staat op lan
Ik weet het ook niet.
Ja hij staat op lan
Ik weet het ook niet.
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Ik had datzelfde probleem. Van welk protocol maak je gebruik? Sinds ik NetBios als default protocol heb ingesteld, en mijn netwerkkaarten onder TCP/IP properties een vast IP adres heb gegeven: Feilloos. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
het is de bedoeling dat je op een van de twee coputers een multiplayergame start, en dat de ander joint.Op vrijdag 24 november 2000 15:54 schreef AKA_ACE het volgende:
Hallo daar,
Ik krijg unreal tour. niet lopend op mijn lan. Ik kan op beide comps een multi game starten maar ze kunnen elkaar niet vinden.
Dit doe je door op LAN-games te klikken.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dit probleem komt vaker voor, er is een patch voor dacht ik, hebbik ergens op een pubFTP gezien.
check www.planetunreal.com ff
check www.planetunreal.com ff
met papier mache kun je alles maken!!
Heb je meerdere netwerkkaarten?
Heb je toevallig Winroute draaien?
Heb je toevallig Winroute draaien?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Hallo daar,
Garibaldi had de oplossing voor mijn probleem.
Het was inderdaad een kwestie van een vast IP adres instellen.
Jullie allemaal bedankt voor de steun in moeilijke dagen.
CU
AKA_ACE
Garibaldi had de oplossing voor mijn probleem.
Het was inderdaad een kwestie van een vast IP adres instellen.
Jullie allemaal bedankt voor de steun in moeilijke dagen.
CU
AKA_ACE
Pagina: 1