Wanneer is MF6 eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Weet iemand nog op welke datum MF6 gehouden word?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

2 september... deze informatie kan je ook vinden op www.dutchpowercows.org

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
2 september is een indicatie, precieze data / acties worden binnenkort bekend gemaakt

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Hmmmz, 31 augustus stop ik bij het bedrijf waar ik nu een aantal koeien heb draaien...dus dit wordt echt de laatste maand dat ik actief meedoe (niet dat het op zou vallen dat ik ermee stop (gem. 600 blocks per dag :) ))...ben wel aan het sparen kijk maar ;)

[Aug 07 07:47:52 UTC] Summary: 231 RC5 packets (858*2^28 keys)
2.17:13:49.13 - [980.73 kkeys/s]
[Aug 07 07:47:52 UTC] 270 RC5 packets (1020 work units) remain in
buff-in.rc5
[Aug 07 07:47:52 UTC] Projected ideal time to completion: 3.05:38:00.00
[Aug 07 07:47:53 UTC] 5639 RC5 packets (15112 work units) are in
buff-out.rc5
.....10%.....20%.....30%.....40%.....50%.....60%...

BTW dit is een (lees; 1) PII-350, Winnt, 32mb. Dus ga maar na hoelang dat duurt...

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op 3 augustus is het 3 maanden geleden dat we begonnen. Dus de MF moet voor de dag afgelopen zijn, omdat er anders blokjes gaan time-outen.
Dus als het een meerdaagse wordt moeten we eerder beginnen.

Maar we zouden geen MF meer houden voor 1sept is ooit gezegt (vandaar die dag 2 sept), dus niet voor 1 en niet na 3. Oftewel we moeten op 1 dag alles flushen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• DSmarty
  • Niet online
Diadem typefoutje?! Je bedoeld 3 september.
Theoretisch kan Dnet na 90 dagen de blokjes opnieuw uitgeven, het is niet gezegt dat ze dit ook daadwerkelijk doen.
Feit is wel dat MegaFlush 6 begin september moet plaatsvinden. Ook is het nog niet gezegt dat MF6 op 1 dag plaatsvindt. Dit wordt nog overlegd.

Blokjes timen nooit uit.. ze kunnen hooguit opnieuw in de omloop worden gebracht, iets wat op dit moment niet na 90 dagen plaatsvindt.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

ik bedoelde 3 sept of course
en ik bedoelde ook dat ze dan op nieuw in omloop worden gebracht of course.

Maar dat gebeurt op dit moment niet? Dat zouden ze kunnen doen, maar doen ze niet?
Dat scheelt dan weer he.

Ik weet dat het nog niet bekend is hoe lang MF6 gaat duren. Ik vind echt dat we er 1 dag van moeten maken (van de top 10 iedereen DPC zou mooi zijn :) ). Het schijnt echter dat daar problemen mee zijn omdat d.net dat niet kan verwerken.
Is dit nu zo? Want ze krijgen toch normaal ook al een stuk of 40M blokjes per dag. Dan kan een extra 15-20M er toch ook nog wel bij?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• DSmarty
  • Niet online
Er zijn argumenten voor zowel een flush in 1 dag, of over meerdere dagen.
Wij zullen ruim op tijd bekend maken wat het gaat worden.

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Je vergeet dat als de MF6 over meerdere dagen wordt uitgesmeerd uiteraard de oudste blokjes als eerst zullen worden geflushed en dat er dan dus geen problemen komen met het wel of niet opnieuw uitdelen van blokjes.

• DSmarty
  • Niet online
Heb ik gezegt dat dat wel een probleem is dan?

MrCyber moet leren lezen ;)
Pagina: 1