Ik heb een site gemaakt met daarin 3 frames. Nu wil ik dus een knop maken en als je daarop klikt dat dan de site afsluit. Ik kan deze knop niet in de source zetten van de site waar de frames worden geladen, want dan is hij niet zichtbaar. Als ik hem dan in een frame zelf zet dan zie je hem wel, maar dan werkt hij niet meer, omdat hij denk ik alleen dat éne frame wil afsluiten. Hoe kan ik dit oplossen?
De hoofdpagina is toch meestal zelf het eerste frame? Zo deed ik het meestal altijd zelf tenminste, geloof ik. Ik doe alleen tegenwoordig niet zoveel meer aan html, is lang geleden.
dan doe je toch gewoon top.close() ?
Intentionally left blank
JavaScript:
1
| parent.window.close() |
Dit is dacht ik de enige oplossing
Daarnaast is dit met de search ook prima te vinden
[search=javascript frames window.close]
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
ja, dat werkt. Thnxxx. Ik kon het egt niet vinden met de search.DeverauX schreef op 23 mei 2003 @ 18:22:
JavaScript:
1 parent.window.close()
uhm, volgens mij verwijst parent (en top in mijn voorbeeld) al naar een window object. parent.window is dus eigenlijk een beetje dubbelop lijkt me...DeverauX schreef op 23 mei 2003 @ 18:22:
JavaScript:
1 parent.window.close()
en top.close() zou altijd moeten werken, ook bij geneste frames.
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 23-05-2003 18:53 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
hij bedoelde window.parent.close() wat hetzelfde is, zo had je ook window.parent.window.close() kunnen doen
Pagina: 1