Ik vind het best wel rommelig overkomen zo, voor elk subforum een aparte mededeling met FAQ-updates. Is het geen idee om één sticky Med te maken waarin de updates van álle FAQ's worden vermeld?
Dat wordt wederom een rommetje I guess en lang niet iedereen heeft modrechten in MED (om andermans berichten aan te passen)
Verwijderd
Dit is ongetwijfeld onderdeel van een campagne om de waardevolle delen van GoT, wat de FAQ's uiteindelijk zijn, onder de aandacht te brengen. Als je maar 1 topic hiervoor maakt verminder je dit effect.
Waarom zou je faqwijzigingen eigenlijk aankondigen?
Gooi 'oude' faq dicht, en plaats er een nieuwe, zorg er voor dat het mapje iets langer 'rood' blijft dan van een gewoon topic, en het is duidelijk genoeg.
Gooi 'oude' faq dicht, en plaats er een nieuwe, zorg er voor dat het mapje iets langer 'rood' blijft dan van een gewoon topic, en het is duidelijk genoeg.
offtopic:
(maar ik ben wel voorstander van 1 duidelijke faq met meerdere hoofdstukken per forum)
(maar ik ben wel voorstander van 1 duidelijke faq met meerdere hoofdstukken per forum)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
om users meer bij de faq's betrokken te krijgen misschienResistor schreef op 23 May 2003 @ 18:00:
Waarom zou je faqwijzigingen eigenlijk aankondigen?
jij denkt dat mods tijd te veel hebben zekerGooi 'oude' faq dicht, en plaats er een nieuwe, zorg er voor dat het mapje iets langer 'rood' blijft dan van een gewoon topic, en het is duidelijk genoeg.

Volgens mij past dit prima hier: [rml][ TPL] Duidelijker zichtbare FAQ[/rml]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.