Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van de week een USB-pendrive/mp3 speler gekocht. Gewoon een mp3 speler in de vorm van een pendrive dus. Een fijn apparaat alleen is er 1 probleem.

Ik ben nieuw in het gebruik van pendrives, maar als ik hem aangesloten heb word er automatisch een "verwisselbare schijf" aangemaakt. Tot zover geen probleem. Behalve als ik dus files (mp3's) op de pendrive wil schrijven gaat het vaak fout. Als ik de files 1 voor 1 versleep gaat het meestal goed, maar als ik een bulk files in 1 keer wil kopieren loopt de drive als het ware vast. Ik zie gewoon netjes een kopieer balk met het aantal minuten dat het nog duren gaat. Deze minuten lopen alleen maar op tot de drive echt vast zit. Het komt voor dat de hele pc hangt.

Iemand enig id waar dit door kan komen?

Hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest zo niet laat het dan even weten.

Alvast bedankt voor eventuele reacties

SYS:

P3 1Ghz
512 Mb
Gforce 2
40 Gb HD
Win2k

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
tsja.. klinkt als niet al te beste kwaliteit pendrive/mp3 speler? .. ik heb dit met mijn I-Bead nog nooit gehad..

wat is het voor apparaatje?

Verwijderd

Topicstarter
ja tis een niet bekend merk. Heb het gekocht bij de media-markt merk is Jamba. had er nog nooit van gehoord. Het fijne eraan vind ik dat het dus echt de vorm heeft van een pendrive en dus wel een mp3 speler is. Ik heb hem op "proef". Mocht ik niet tevreden zijn kon ik altijd upgraden naar een Mpio maar die is wel weer bijna 100 € duurder. die komt dan op 250 € en dat vind ik dan weer een beetje teveel van het goede.
Nou we zien wel k'heb nog een week de tijd. Die mpio is wel een stuk mooier maar heeft dus geen usb aansluiting op de behuizing. Wil ik ergens anders wat in het geheugen gooien dan zal ik altijd een kabeltje mee moeten sjouwen.