Wallpaper kwijt? of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Heb net perongeluk een plaatje opgeslagen als achtergrond. Ben daardoor nu mijn oude achtergrond kwijt. Heb al even in reg gekeken, daar staat de oude niet meer, de nieuwe is opgegeslagen als "internet explorer wallpaper". Ik ben bang dat die andere ook zo heete . Iemand een idee of ik nog kans maak deze terug te vinden???
PS was iets met koeien in de weide

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

Verwijderd

beetje basic stuff, he :Z , als je die file niet ergens anders opgeslagen hebt ben je hem idd kwijt.

Pech gehad :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 17:15 . Reden: typo ]

Verwijderd

De vraag van TS stond ook al in een ander topic En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 36
een crosspost (heet dat geloof ik) dus

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 17:19:
De vraag van TS stond ook al in een ander topic En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 36
een crosspost (heet dat geloof ik) dus
zie geen post van hem staan hoor :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En daar heb ik het dan ook verwijderd, is niet echt ontopic te noemen zo zonder het desktop te laten zien :+

En ontopic: als je ook die via IE hebt neergezet en geen backups maakt, ben je het kwijt ja. Zo niet: zoek op je eigen harde schijf naar *.jpg / *.jpeg en je vind het misschien. Kunnen wij verder weinig aan doen...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 00:49
is systeemherstel misschien een optie (als het om windowsXP gaat)?

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik had het laatst ook. Gelukkig heb ik tegewoordig dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/n.ve/got-23.JPG

Hoe het komt weet ik niet, maar ik heb altijd mijn vorige-niet-opgeslagen achtergrong nog :)

edit:

kom ik net tegen
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/n.ve/got-24.JPG

B)

[ Voor 20% gewijzigd door NvE op 23-05-2003 18:56 ]

Ja doe maar.

Pagina: 1