Toon posts:

Bluetooth driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Bluetooth toetsenbord met bijbehorende mouse. Na hernieuwde installatie van XP-Home kan ik de zender niet meer geinstalleerd krijgen. XP zoekt naar i386 die zou op de CD rom moeten zitten, dus niet. In system geeft XP een uitroepteken. De Microsoft site geeft geen soelaas.Wie kan mij helpen?? :O

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

XP zoekt naar i386 die zou op de CD rom moeten zitten
Als de hele i386 directory verdwenen is, heb je een erg brakke CD ;)

Ontopic: klik --> http://download.microsoft...XP/EN-US/bt_stack_rtm.exe

Helpt dat? Geef anders - niet bepaald onbelangrijk - even aan welke hardware je eigenlijk hebt :)

Edit: welkom op GoT!

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2003 16:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 21:03
Laat je 'm op de XP cd zoeken of op de cd die je bij je Keyboard kreeg ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even de hele lijst opgeven:
Bij het opstarten net voor de final het bericht. Rundll-fout in het laden van irprops.ecl (kan ik wegklikken met ok)
Wanneer de zender/ontvanger wordt aangesloten (USB) krijg ik melding zoals eerder beschreven (i386)
Bij de setup van de software het bericht; Error 2500.1 Set-up was unable to install the Windows XP bluetooth update files required. opperating system support. Het is off. software versie. Evenals XP-Home Ik heb op www.microsoft.com/downloads gekeken maar niets gevonden. Bij de software download voor bluetooth keyboard en mouse verwijzen ze naar de CD. Ik snap er niets meer van.
Intel P4 2.667 MHz Socket 478. Chipseti845GE. AOpenAXR plus.2x 512 Ram. 80 en 20 Gb HD. CD-Plexwriter.Nec-1100DVD. Radeon 9500Pro. ADI 715.
Graag hulp ;)

Toevoeging:
PS: zoeken op XP CD en Intellipoint software schijf helpt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 17:11 . Reden: toevoeging vergeten ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ...XP/EN-US/bt stack rtm.exe gedownload. Zie veel van wat XP vroeg. Hoop dat het lukt, bedankt. Ik geef nog een replay. :9

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Any luck yet? Heb sinds dit weekeinde een MS Optical Desktop met Bluetooth en die gaf me al de nodige (lees: teveel) kopzorgen ... en dat voor die centen :(

Anywayz hij doetut @the moment, alleen valt het toetsenbord zo nu en dan weg en moet ik die opnieuw laten zoeken (nadat ik de batterijen eruit heb gehad, anders vind ie um helemaaaaal niet)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Pagina: 1