Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
nope maar wel een beetje onhandig script...
/persistent:no
en je hoeft geen logoffbatch te gebruiken...
edit: heb je een c-share of een c$-share?
om te testen of je script loopt, maar niet goed wordt uitgevoerd, zet er ff een iets in van: \
echo batch runt wel >c:\temp\test.log
/persistent:no
en je hoeft geen logoffbatch te gebruiken...
edit: heb je een c-share of een c$-share?
om te testen of je script loopt, maar niet goed wordt uitgevoerd, zet er ff een iets in van: \
echo batch runt wel >c:\temp\test.log
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 16:32 ]
Naja het probleem momenteel is dat ik op die andere pc ook administrator gebruik maar dan met een ander wachtwoord.
Ik heb opzich deze scripts niet nodig, maar het probleem is dat als ik opnieuw inlog op mijn pc ik telkens ook weer het wachtwoord voor die share moet invullen.
Verder heb ik op de betreffende server (hostedscripts) gewoon cd C drive gedeeld onder de naam 'C'.
Ik heb opzich deze scripts niet nodig, maar het probleem is dat als ik opnieuw inlog op mijn pc ik telkens ook weer het wachtwoord voor die share moet invullen.
Verder heb ik op de betreffende server (hostedscripts) gewoon cd C drive gedeeld onder de naam 'C'.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen