Messenger 6.0 in meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 17:39
meuktracker: MSN Messenger 6.0 Build 0250

Microsoft contact alle sites waar messenger 6 van te downloaden is/waar messenger gelinkt staat. Dat dit illegaal is en ze de download moeten verwijderen.
Het lijkt me slim dat tweakers dit zelf doet in plaats van op microsoft wachten om dit te doen.

zie bijvoorbeeld:
http://www.neowin.net/com...hp?id=11212&category=main

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ze mailen maar lekker met een verwijzing naar de precieze Nederlandse of Europese wet die aantoont dat het illegaal is om gebruik te maken van onze journalistieke vrijheid. Ik betwijfel of we hier ooit wat van horen. Microsoft heeft niet de macht om te bepalen dat iets illegaal is, noch om willekeurige stukken content van onze site te verwijderen.

[ Voor 73% gewijzigd door Wouter Tinus op 23-05-2003 16:41 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

scorpie

Supra Addict

ff wat mierenneukerij:
nieuwschierig = nieuwsgierig

edit:
oops, is voor ander nieuwslinkje bedoeld :X |:(

[ Voor 37% gewijzigd door scorpie op 23-05-2003 16:52 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Maandag zal Microsoft mij hun officieële standpunt m.b.t. de gelekte MSN6 beta mailen... Tot die tijd ben ik van mening dat we de policy moeten hanteren die we ook hanteerden over de gelekte Win2k3 server. En dat hebben we toen verboden. Op GoT wordt deze policy al gehanteerd in Software Algemeen en Windows Operated Systems... Door de meukposting op de tweakers.net onstaat er verwarring. Ik ben van mening dat we een afwachtende houding moeten aannemen totdat MS met hun standpunt komt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-03 13:34

Thyzz

-=leeg=-

Of je moet een wel werkende link plaatsen

Weet niet of het mag, dus doe ik het maar niet.
maar in de source van de meukpost (ieXbeta) staat een nog wel werkende link

5325wp

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Crash_neo schreef op 23 May 2003 @ 17:38:
Of je moet een wel werkende link plaatsen

Weet niet of het mag, dus doe ik het maar niet.
maar in de source van de meukpost (ieXbeta) staat een nog wel werkende link
Zoals ik ook al schreef in het draadje in SA. Op het moment van plaatsen werkte de link nog gewoon. Nu kan ik wel makkelijk een mirror van iemand anders er neerzetten, ik betwijfel echter ofdat die persoon dan zo blij is om als link genoemd te worden. Dit zal namelijk geheid nogal wat downloads opleveren, en niet iedereen is even blij als zijn eigen FTP of pagina bij z'n provider ineens al die data te verwerken krijgt :)

edit:
laat maar, ik dacht dat je het over een niet werkende link in de meukpost had. My bad :)

[ Voor 7% gewijzigd door Renegade op 23-05-2003 17:50 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XceeD schreef op 23 May 2003 @ 17:34:
Maandag zal Microsoft mij hun officieële standpunt m.b.t. de gelekte MSN6 beta mailen... Tot die tijd ben ik van mening dat we de policy moeten hanteren die we ook hanteerden over de gelekte Win2k3 server. En dat hebben we toen verboden. Op GoT wordt deze policy al gehanteerd in Software Algemeen en Windows Operated Systems... Door de meukposting op de tweakers.net onstaat er verwarring. Ik ben van mening dat we een afwachtende houding moeten aannemen totdat MS met hun standpunt komt.
Het verschil met een gelekte beta van Win2k3 en MSN6 is dat voor Windows naderhand gedokt moet worden en voor MSN weer niet. Daarom zie je ook geen beta's verschijnen van een Windows-versie, omdat deze maar aan een handvol mensen wordt uitgedeelt en later €€ moet opleveren. MSN kent dan ook zijn betaversie's, maar daar hoef je later niet voor te betalen :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

XceeD schreef op 23 May 2003 @ 17:34:
Nogmaals, Microsoft kan hoog of laag springen, maar daar wordt niets legaler of illegaler van.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1