[FlashMx] movie met preloader werkt niet zoals het hoort

Pagina: 1
Acties:

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 10:28
Ik ben bezig (voor mijn stage) met een klein flash mx projectje, nu werkt dit erg goed in flash zelf (en ook als ik de scene zonder de preloader test) maar op het moment dat ik een html preview doe werkt het voor geen meter meer :(

het probleem is dat de animatie (die bestaat uit een hoop keyframes) tegelijk afgespeeld wordt terwijl het toch echt de bedoeling is dat om het framepje een nieuwe animatie start :)

.fla Bestandje

ik weet dus echt niet waarom hij in de debug mode wel naar behoren functioneert en vervolgens in het .fla bestandje niet meer werkt

alvast bedankt

Icons are overrated

• Helmet
*bump
niemand die het weet?

Icons are overrated

Verwijderd

hmmm het probleem is dat ik het vanuit flash uiteraard gewoon streamend kan bekijken en idd werkt daar de preloader prima in. Vanuit html (hdd zowel online) is je swf zo klein dat ik hem binnen een seconde binnen heb dus kan ik niet controleren of je preloader naar behoren werkt. alles ziet er voor de rest prima uit en ik zie ook niet in waarom deze in flash wel zou werken maar in html/swf niet ...
of misschien begrijp ik je vraag niet helemaal ???

• Helmet
als je hem vanuit flash bekijkt zie je dat die "balletjes" na elkaar naar beneden vallen en in de gepubliceerde versie deze allemaal tegelijk naar beneden vallen

Ik snap het zelf ook niet meer helemaal :s

Icons are overrated

Verwijderd

snap niet precies wat je wilt bereiken, maar probeer
scene preloader, layer 6, frame 2 het AS een te vervangen door:
code:
1
2
3
4
5
6