Win XP wizard Foto's afdrukken is weg

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hallo,

Standaard zit op win XP een (vind ik) handig hulpje voor het afdrukken van foto's. Je kunt daar dan de foto('s) selecteren en zeggen hoeveel er op een pagina moeten, er pasfoto's van maken... etc...

Heet dat gewoon Microsoft photo editor?
Nu werkt dat bij mij niet meer.
Nou ja ,Photo editor werkt nog wel, maar als ik wil afdrukken krijg ik dat handige afdruk hulpje niet meer te zien?
Volgens mij is dat gekomen nadat ik Photoshop en Fireworks MX erop heb gezet (maar weet dat niet zeker).

Weet iemand misschien hoe ik dit terug krijg?

Thx

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:30

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Misschien dat Photoshop nu als default programma staat aangegeven ipv MS Photo Editor.

Deze kan je terugzetten door op 't plaatje te klikken met rechtermuisknop --> open with --> MS Photo Editor selecteren en het vinkje aan te zetten bij "Always use this program"

Godfather Bodybuilding topic reeks

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

MS Photo Editor zit in MS Office, de ingebouwde functie van WinXP heet gewoon Windows viewer voor Afbeeldingen en Faxen, met een Wizard Afbeeldingen afdrukken.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• readytoflow
  • Niet online
MrJ schreef op 23 May 2003 @ 17:31:
Misschien dat Photoshop nu als default programma staat aangegeven ipv MS Photo Editor.

Deze kan je terugzetten door op 't plaatje te klikken met rechtermuisknop --> open with --> MS Photo Editor selecteren en het vinkje aan te zetten bij "Always use this program"
Heb ik al gedaan, maar maakt niks uit mbt afdrukken. Ook vanuit Phot Editor drukt hij gewoon even snel de foto af die in beeld staat.

• readytoflow
  • Niet online
limoentje schreef op 23 May 2003 @ 17:38:
MS Photo Editor zit in MS Office, de ingebouwde functie van WinXP heet gewoon Windows viewer voor Afbeeldingen en Faxen, met een Wizard Afbeeldingen afdrukken.
Wat is de bestandsnaam van dit programma dan? Kan zo (nog) niks vinden nl.