Toon posts:

Poorten niet open?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds kort edonkey in gebruik, eerst maakte hij helemaal geen verbinding.
Maar nu heb ik verbinding maar mijn downloadsnelheid ligt rond 1,0 kb/s terwijl ik met kazaalite gemiddeld 30 haal. Het uploaden gaat nog sneller dan het downloaden met edonkey (up 6,0 gemiddeld). Heb het met verschillende filez downloaden geprobeerd dus ligt niet aan beschikbaarheid.

Ik heb thuis klein netwerkje liggen en maak gebruik van een draytek vigor 2200E cable router. Ik heb een @home abbo van 312kbit/s. Ik heb het idee dat het aan de router ligt heb al geprobeerd poorten open te zetten maar dit maakt niet echt veel verschil. Met edonkey gebruik ik poort 4662,4663 tcp en 4665 udp.

Ik heb de faq gelezen en de donkey site bij 'Low id' en heb opgevolgd wat er stond. De poorten opengezet en met de 'rederiction table' doorverwezen naar het ip adres van deze comp. (dit alles in de settings van de router)

maak gebruik van windows xp prof.

Tevens heb ik het progje activeports gedownload en steeds worden nog een aantal regels rood. Wat heb ik nu niet goed gedaan??????

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
heb je echt alles opgevolgd?

en je hebt geen spyware ofzo die je verbinding vertraagt?

[ Voor 163% gewijzigd door schwarzenegger op 23-05-2003 16:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb opgevolgd wat te doen bij low id in het geval van verbinding via router. Dat was poorten openzetten en redirecten. (of daar moet iets fout zijn gegaan) bij private port zou ik dan toch bovenstaande poorten in moeten vullen. protocol is tcp en udp.

public port heb ik hetzelfde ingevoerd als bij private. (dit misschien niet goed?)

Geen spyware, laatst nog alles verwijderd met ad-aware.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
bij private port moet je de poort invullen die e-donkey op jouw pc gebruikt en als je dat gedaan hebt zou het normaal gesproken moeten werken....

kijk anders een bij google ofzo of je ergens een forum kunt vinden met wat meer informatie hierover.

Verwijderd

Topicstarter
zo dacht ik ook dus, en dit zijn de poorten die edonkey op mijn pc gebruikt.

zal nog eens kijken op google dan, moeten vast wel mensen zijn die hier ook mee hebben gezeten.

iedergeval thx

Verwijderd

Topicstarter
Zie hier hoe ik mijn router nu heb ingesteld. En heb nog steeds een downloadsnelheid van lager dan 1,0 kb/s en surfen tegelijk lukt ook nie meer. :( zoek nog ff verder op google. Als iemand nog tips voor me heeft dan hoor ik het graag!
Pagina: 1