• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik zit een beetje rond te kijken naar pda's. Nu wil ik er eentje die simpel werk doet zoals agenda , notities , adresboek. Ik zou zo nu en dan ook weleens een spelletje willen spelen. Alles in full color natuurlijk. Maar nu stuitte ik op het volgende probleem bij het zien van reviews... Is het nou wel of niet een touchscreen. Ik zou gewoon graag mijn notities/agenda met de pen scrhijven zeg maar. Nu weet ik dat er verschillende versies pda's zijn. Ik moet er wel 1 hebben met touchscreen. Ik vraag nu niet wat voor pda ik nou eigenlijk moet hebben , dat lukt zelf wel. Maar heeft iedere pda een touchscreen of moet dat toch duidelijk zijn aangegeven. Want bij sommige reviews staat zo'n pda met slechts 4 knoppen , maar geen enkel woord over een touchscreen. Nu lijkt het me wel handig te weten wanneer ik wel en wanneer ik niet een touchscreen kan verwachten.

Raku

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Denk dat ik je uit de droom moet helpen want als het er niet bij staat hebben ze dus geen TS

Verwijderd

Alle PDA's die geen toetsenbordje hebben (in hoeverre kan je dan nog wel over een PDA praten als ze wel een klein toetsenbordje hebben??), hebben een touchscreen. Vaak zit er een pennetje bij om het te bedienen, maar vaak kan je die schermpjes ook bedienen met je vinger. Het probleem is wel dat sommige er niet helemaal lekker op reageren en je krijgt snel vlekken van de vette vingers op je schermpje.

Verwijderd

zowat alle recente pda's zijn met touchscreen, zeker als je een kleurenscherm wil. Dus alle nieuwe pocketpcs, recente palms etc hebben een touchscreen, zonder kun je er namelijk niet mee werken :)

Verwijderd

Zelfs de psions hebben al jaar en dag een touchscreen. Ik denk dat iedere pda (dus niet pda+ foon combi) wel een touchscreen heeft.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ok dan thnx :) Ik heb al wat revies doorgepit. Enige wat me tot nu to tegenvalt is de prijs. Alleen valt daar wel overheen te komen als ik de functies van sommige pda's zie...

Raku

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 13:37
Danster schreef op 23 May 2003 @ 15:41:
Denk dat ik je uit de droom moet helpen want als het er niet bij staat hebben ze dus geen TS
:? Goed onderbouwd ...

-

Pagina: 1