Orange & Red
Verwijderd
Ik gok op Peerless of Scan Speak.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik denk toch zelfbouw, want het plaatje achterop zit ook gedraaid, ziet er niet erg profi uit.
[ Voor 45% gewijzigd door TheLemon op 23-05-2003 16:44 ]
Verwijderd
TS: hoe klinken ze?
kan het niet een kant en klaar plaatje zijn, of van een andere speaker afgesloopt?Nou, er staat "Made in Denmark" op dus zelfbouw zal het niet zijn.
opmerkzaam!Ik denk toch zelfbouw, want het plaatje achterop zit ook gedraaid, ziet er niet erg profi uit.
komt veel bas uit, geluid beetje schel. Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee ga doen. Niet zo veel ruimte op mn kamer.TS: hoe klinken ze?
Orange & Red
[ Voor 55% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-05-2003 22:36 ]
Aannames zijn fataal.
Great Minds Think Alike
Kom is ff op ICQ slet
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Orange & Red
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Verwijderd
Goed plan! De woofer is van het Scandinavische merk SEAS. Type: 25 F-EWEn als je nou de woofer of de tweeter er uit schroeft en kijkt of er nog een plakkertje achterop staat? Misschien dat je daar iets wijzer van wordt...
Tweeter: Dome H-086. Ik ben net even naar de Seas website gesurfed: http://www.seas.no/ Meteen maar even een mailtje gestuurd
Heb ik geprobeerd, komt helaas niks (bevredigends) uit.Ik dacht ook gelijk aan jamo, tik dat nummer op dat stickertje eens in op google i.c.m. de naam jamo. Daar komt misschien wel wat uit.
Hmz: als Seas me niet verder kan helpen ga ik Jamo wel even lastig vallen
Maybe ga ik de speakers zo maar ff in de lak zetten, als je er zo mee bezig bent raak je er toch aan gehecht
linkje aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door C4M1 op 24-05-2003 13:33 ]
Orange & Red
Iedereen bedankt voor het meedenken!
Orange & Red
over klantenservice gesprokenC4M1 schreef op 24 May 2003 @ 15:32:
Woohoo! Ben erachter!Het is de Dynaco A25. Volgens Seas was dit een zeer gerespecteerde economy jaren 70 speaker waar er honderdduizenden van verkocht zijn.
Iedereen bedankt voor het meedenken!![]()
http://home.indy.net/~gre...nents/speakers/index.html
Aannames zijn fataal.
Ik sluit ze morgenochtend trouwens wel aan, dan kan ik mijn mening ook geven.
[ Voor 22% gewijzigd door C4M1 op 29-05-2003 02:45 ]
Orange & Red
Moet je ook maar net geluk mee hebben, denk eerder dat de gemiddelde fabrikant achter z'n bureau zit en dat binnen ziet komen, en dan denkt "alweer zo'n n00b die niet weet wat voor troep dat ie in huis gehaald heeft" shift-delGaMeOvEr schreef op 24 May 2003 @ 16:56:
Grappig dat dit tegenwoordig allemaal zo makkelijk te achterhalen is.Hoppatee, mailtje naar een fabrikant en je weet het.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.