[XP pro + live! 5.1] Luidssprekersinstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gromnl
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 18:27
Ik ben er niet helemaal zeker van of deze nu in dit forum hoort of in Software Algemeen. Hoort ie hier niet thuis verplaats em dan aub.

Maar goed mijn probleempje: Ik heb een Creative Live! player 5.1 geluidskaart (met 5.1 boxen, Creative DT2200) en gebruik als OS Win XP Pro. Elke keer als windows opnieuw opstart moet ik handmatig mijn luidssprekersinstelling op 5.1 zetten aangezien windows hem standaard op "stereogeluidsprekers op het bureaublad" zet. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan heb twee manieren om de instelling te veranderen, via configutaie scherm windows en via Creative Audio HQ. Maar welke ik ook gebruik bij de eerstvolgende reboot staat de instelling gewoon weer op stereogeluidssprekers.

In GOT staan zeer veel problemen over de live! 5.1 player maar ik kan mijn probleem niet zo snel vinden. Ik heb als eerst de drivers geinstalleerd met de bijgelverde CD-Rom en daarna de laatste update (LiveDrvUni-Pack(DUT).exe) van www.soundblaster.com gehaalt en geinstalleerd.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
bij windows update staat een aangepaste driver voor live/audigy kaarten.
als je die download moeten je probs weg zijn als het goed is.

Ze hebben iig mijn probleem verholpen, en ik heb een vergelijkbare combi als jij ;)
Misschien dat het jou ook helpt.

Suc6

/Edit: Typo´s

[ Voor 7% gewijzigd door Banshee op 23-05-2003 15:29 . Reden: Typo´s ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Zal inderdaad wel een move gaan worden naar SA nou ik het zo zie :+

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

mutsje

Certified Prutser

mijn instelling is gewoon 5.1 in eigenschappen van XP. ik draai nu weer op 2000 maar in XP had ik het ook gewoon via eigenschappen van XP zelf. weet ff de namen niet meer vandaar het lekkere onduidelijke antwoord.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA it is :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)