Toon posts:

Gigabyte GA-8IG ram Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n vorige topic werd almeteen gesloten dus ik hoop dat het zo beter omschreven is..

Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een p4 2,4 met een gigabyte GA-8IG moederbord en 512mb ddr pc2100 ram.
Toen ik daar 512mb ddr pc 2700 ram bijzette starte m'n pc niet meer op (dan blijft er op het scherm staan "check signal cable" zolang die aan staat).
Ik heb alle kabels gecheckt en grafische kaart is ook goed aangedrukt.
En als ik de nieuwe ram kaart er weer uithaal piept de pc speaker heel snel en hoog (sorry maar dat gaat te snel om te tellen en het blijft doorgaan) en start nog steeds niet op.
Wat moet ik nu doen...?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor de duidelijkheid: het is ook de bedoeling dat je dit doorneemt en in een startpost de informatie en je bevindingen post: Dit graag lezen eer je een topic opent :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ondertussen gelezen ja en ik had ook al gesearched ect. maar ik zag niemand die dit ook had..

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Ik mis wat meer specs :?

Voeding? Videokaart? Overige zut? (ik denk dat misschien je voeding te zwak is..)

Al cmos clear gedaan :?

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen al doorgenomen?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
cmos hebik al gedaan ja en video kaart is een gf 4 440mx
De voeding zou niet uit moeten maken als ik alleen alles heb aangesloten wat er voor ik er ram bijgezet had ook al was aangesloten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je al je hele PC uit elkaar gehaald en vervolgens met alleen voeding, mobo, CPU(+koeler), 1 reepje geheugen en videokaart gepoogd te starten?

Verwijderd

Topicstarter
dat veranderd helaas nix :(
Pagina: 1