Waarom 2.3.7? 2.3.9 is backward compatible, voor zover ik weet. Of is 2.3.7 nog single-threaded? (Niet dat dat echt een probleem is, aangezien by default de single-threaded policies gekozen worden.)
2.3.9 zou ook goed zijn. Moet in ieder geval hoger zijn dan 2.3.7 aangezien ik het met Universe (Corba voor PHP) wil gebruiken.
Zou je mij een url kunnen sturen van 2.3.9?
Zou je mij een url kunnen sturen van 2.3.9?
Ik weet niet in hoeverre er binaries beschikbaar zijn. Ik kan eens kijken of ik de boel voor je kan compilen...
edit:
Hij is bezig met compilen; ik ben benieuwd of je nog tegen problemen aanloopt door de combinatie van single-threaded Universe en multi-threaded MICO, maar daar kom je vanzelf wel achter.
edit 2:
Als ik versie 2.3.10 RC 2 compileer, kan ik er helaas geen DLL van maken (alleen een statische library), en dat is vast niet de bedoeling. Ik weet niet precies hoe dat zit en eerlijk gezegd heb ik ook niet veel zin om het uit te zoeken. Daarom ga ik nog even een poging doen met 2.3.9 (wat wel een officiële release is); lukt dat ook niet, dan heb je pech gehad.
edit:
Hij is bezig met compilen; ik ben benieuwd of je nog tegen problemen aanloopt door de combinatie van single-threaded Universe en multi-threaded MICO, maar daar kom je vanzelf wel achter.
edit 2:
Als ik versie 2.3.10 RC 2 compileer, kan ik er helaas geen DLL van maken (alleen een statische library), en dat is vast niet de bedoeling. Ik weet niet precies hoe dat zit en eerlijk gezegd heb ik ook niet veel zin om het uit te zoeken. Daarom ga ik nog even een poging doen met 2.3.9 (wat wel een officiële release is); lukt dat ook niet, dan heb je pech gehad.
[ Voor 87% gewijzigd door Soultaker op 23-05-2003 16:50 ]
Gelukt, hier staan de binaries. Ik gok dat je alleen de DLL nodig hebt, maar probeer maar ff.
Component requests, binary requests, ed. zijn hier niet toegestaan.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()