Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Velleman CCFL's

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan van in mijn nieuwe pc Velleman CCFL's te hangen. (Blauwe)
Ik heb op hun site wat rondgekeken naar de verschillende soorten.

Weet er iemand het verschil tussen de FLPSB (http://www.velleman.be/common/product.Aspx?id=349906)
en de FLPSB2 (http://www.velleman.be/common/product.Aspx?id=351120)?

Ik zag ook dat ze een Cable set hebben om de lampen in de PC in te bouwen, nl. de FLPSCOMP. Weet iemand wat die set inhoudt?

(Momenteel kent velleman wel enkele problemen met hun server (in België toch)... Dit probleem zal wel vlug van de baan zijn)
[edit]Server-issue opgelost ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 15:08 ]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

De directe links werken hier niet :?
Vraag anders gewoon in een elektronicawinkel die de zut verkoopt of je er even naar mag kijken. En waarom per se Velleman? De meeste electronicawinkels verkopen tegenwoordig ccfl's, maar ook van andere merken
correctie: linkt werkt ineens wel. Het verschil is dat de enige in een soort plastic kokertje zit, en de andere niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Corn op 23-05-2003 15:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cornholio2001 schreef op 23 May 2003 @ 15:11:
De directe links werken hier niet :?
Vraag anders gewoon in een elektronicawinkel die de zut verkoopt of je er even naar mag kijken. En waarom per se Velleman? De meeste electronicawinkels verkopen tegenwoordig ccfl's, maar ook van andere merken
De links zouden nu terug moeten werken hoor...

Ik zou voor Velleman kiezen, aangezien dit een gerenomeerd merk is, en de winkel waar ik van plan ben het te gaan kopen, heeft alle Vellemanproducten...

Verwijderd

Het verschil tussen een FLPSB en een FLPSB2 is simpel de eerste heeft maar een ccfl en de tweede twee en die FLPSCOMP is simpel weg een kabeltje dat toelaat je inverter rechtstreeks in een normale voedingstekker te steken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:12:
Ik zou voor Velleman kiezen, aangezien dit een gerenomeerd merk is
Produceert Velleman dan zijn EIGEN ccfl's? Lijkt me sterk...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 02:42 ]

Verwijderd

Ik heb ook een heel stel velleman ccfl's uit belgie laten komen en deze werkte uitstekend zeker aangezien de prijs. ze waren een stuk goedkoper dan de locale electorboer hier bij ons in apeldoorn. dit waren echt wel de 30 cm de 10 cm weet ik niet of ze goed zijn

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55

sealy

bastards...

de ene heeft ook een beschermhoes, en de andere niet (voor zover ik kan zien)

nothing special

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 19:36:
Het verschil tussen een FLPSB en een FLPSB2 is simpel de eerste heeft maar een ccfl en de tweede twee
Dat is toch niet zichtbaar op de foto op hun website?
En bij de uitleg staat: Inverter with 2 lamp outputs for OPTIONAL tube...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 09:43:
[...]

Dat is toch niet zichtbaar op de foto op hun website?
En bij de uitleg staat: Inverter with 2 lamp outputs for OPTIONAL tube...
is idd niet zichtbaar maar wel als je ze al eerder eens besteld hebt en zen ondertussen in je pc case hebt zitten ;)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 15:13:
[...]

is idd niet zichtbaar maar wel als je ze al eerder eens besteld hebt en zen ondertussen in je pc case hebt zitten ;)
dan heb je geluk gehad, want er zit er toch maar ECHT 1 BIJ!
Pagina: 1