Bekend met het merk Live?

Pagina: 1
Acties:

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Binnenkort komt er in de Trekpleister een tft scherm in de aanbieding van het merk live. Exate specificaties heb ik nog niet maar voor 250 euro kan ik me geen buil vallen dacht ik :)

Probleem is alleen dat het merk Live TFT is, maar daar is natuurlijk _niets_ van te vinden. Heb gegoogled en de search hier gebruikt en wat andere 'adressen'. Maar geen resultaat. Weet iemand uit welke fabriek de live schermen komen? Ofwel heeft er zelf ervaring mee?

Zat zelf te denken dat het misschien een onderdeel van Medion zou kunnen zijn? (Immers wordt daar ook wel mee gestunt).

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Dan zou je ons even wat specs moeten sharen, dan kunnen het gaan vergelijken...

Met het woord live weten we nix, dan vinden we alleen Vodafone internet en Creative kaarten info :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Naja de specs die ik nu heb zijn niet zo bijzonder, alleen wat standaard info... max resolutie 1024x768, zilver design, ingebouwde boxjes en formaat 15inch.

Maar verder nog niets van responsetime, max refreshrate etc... Misschien dat het in de boekjes staat of de dozen waar het inzit. Helaas worden deze pas 3juni geleverd.

Daarom wou ik dus van te voren even zoeken naar wat info over dit merk, maar tot zover nog niets gevonden.

Verwijderd

Ben benieuwd, hoop dat het schermpje <25 response time heeft, dan haal ik hem ff. :9 Kan je anders niet Kruitvat Holland bellen over informatie voor dat schermpje.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Nouja, je kunt wel bellen maar in feite kan je nog niet weten dat die in de aanbieding komt zeg maar ;)

Ik ving het toevallig ergens op... :P

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ga anders naar de winkel en bekijk hem. Dat vertelt je meer dan allerlei specs.

MechWarrior || Monsters Game

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Mjah zoals ik al zei worden ze pas 3juni geleverd. Dan kan je dus pas de dozen etc bekijken.

Waar ik op hoopte dat er mensen waren met ervaring met het merk 'Live TFT' ofwel mensen die zo een schermpje hebben staan op dit moment.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kixor schreef op 23 May 2003 @ 15:35:
Mjah zoals ik al zei worden ze pas 3juni geleverd. Dan kan je dus pas de dozen etc bekijken.

Waar ik op hoopte dat er mensen waren met ervaring met het merk 'Live TFT' ofwel mensen die zo een schermpje hebben staan op dit moment.
Eén ding moge duidelijk zijn- deze 'Live' maakt zelf de beeldbuizen (naja, TFT equivalent ervan :z ) niet en is hoogstwaarschijnlijk gewoon een handelsmerk voor een ander bedrijf (denk aan de 'Brouwmeester' bier van Aldi die gewoon uit Bavaria komt rollen). Derhalve zegt ervaring met het 'merk' Live niets, omdat kwaliteit afhangt van waar ze iets inkopen, niet iets inherents (geldt bijvoorbeeld ook voor Trust en Target- soms is het spul onbeschrijfelijk klote, soms opmerkelijk goed, afhankelijk van waar ze het die week vandaan hebben).

Kortom, eigenlijk zou je moeten achterhalen wie die dingen bouwt en daar ervaringen voor zoeken (en zo moeilijk hoeft dat niet te zijn, vermits er maar een stuk of 10 TFT fabrieken zijn...)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1