Ik ben op zoek naar een programma (liefst freeware) dat de internet history van werkstations opslaat in een (beveiligde) map op W2k adv. server. Veel gebruikers stellen het opslaan van de history in op 0 dagen (of verwijderen de history direct) zodat enige controle op ongeoorloofd internetgebruik niet of nauwelijks op te merken valt. Ik ben dus opzoek naar een programma die die dit 'realtime' logt en dit in een (beveiligde) map (op een server) kan zetten.
In de search kwam ik veel topics over dit onderwerp tegen, veeal met de tip een proxy server te installeren. Dit is voor mij geen optie!
Ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zijn die dit probleem herkennen. Ik hoop dat iemand enkele software tips voor mij heeft. BvD.
In de search kwam ik veel topics over dit onderwerp tegen, veeal met de tip een proxy server te installeren. Dit is voor mij geen optie!
Ik ben er van overtuigd dat er vele mensen zijn die dit probleem herkennen. Ik hoop dat iemand enkele software tips voor mij heeft. BvD.