Toon posts:

Website voor groot, serieus internetbedrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of deze vraag toegstaan is in dit fora, toch stel ik hem. Ik ben aangesteld om vor mijn nieuwe werkgever de website van gronds af aan opnieuw op te bouwen. De website zoals deze er nu uitziet (ik post de URL niet) is erg standaard en heeft ook dezelfde standaard texten die je op elke pagina van een internet bedrijf ziet staan.

"Wij zijn een proffesioneel bedrijf etc. etc."

Nou, is mij dus gevraagd of ik met een nieuwe frisse blik hierna wil kijken, ik heb al verschillende ideen hierover. In al deze ideeen staat eigenlijk centraal dat ik alleen de portfolio, contactgegevens en klanten ingang wil hebben op de website. Al het geblaat etc. moet ervan af worden gehaald. Naar mijn mening kijken klanten, en andere bezoekers alleen naar deze portfolio. En deze portfolio moet voor zichzelf spreken, het moet de klant laten zien hoe proffesioneel zij zijn, en hoe getalenteerd.

Over de vorm hoe i kdit naar voren wil brengen wil ik lieveer nog niks over kwijt. Mijn vraag is dus of een groot bedrijf (50 man) met een behoorlijk naam een website moet hebben welke zich houd aan alle standaard regels (dus de saaie menu's, de onzinnige en onnodige texten etc) of dat deze zoals ik hierboven beschrijf genoeg heeft aan alleen de portfolio en contactgegevens?

Ben erg benieuwd naar jullie mening, en misschien dat er een leuke discussies onstaat. Of misschien word dit topic direct dichtgegooid :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Klopt.

Er zijn geen regels voor websites van bedrijven van een bepaalde grootte. Denk dat je vooral veel moet kijken naar hoe anderen (en andere bedrijven) dit hebben aangepakt, maar je vooral laten inspireren door je eigen creativiteit...

Succes :)

[ Voor 86% gewijzigd door Willem op 23-05-2003 14:00 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.