Toon posts:

Aansluiting bij ADSL/ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag,

ik weet er zelf geen antwoord op, heb het zelf nog nooit aangesloten en kan er ook eigenlijk niets over vinden.

Maar als je een ISDN Aansluiting hebt. Dan wordt neem ik aan bij de binnenkomst van de ISND aansluiting een splitter gezet?

En dan vanuit die splitter gaat er eentje naar de quattrovox en eentje naar het ADSL-modem en dan gaat er vanuit het modem een utp-kabel naar een netwerk kaart?

Zit ik nu goed? Want een persoon waar ik het moet aansluiten maakt me namelijk gek dat de ISDN kaart ook in de nieuwe pc moet zitten waarop ADSL komt maar volgens mij niet.

Alvast bedankt voor jullie reactie's.....

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

antimute

Developer

Zoals jij het beschrijft klopt het idd.

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

Verwijderd

Topicstarter
antimute schreef op 23 May 2003 @ 13:49:
Zoals jij het beschrijft klopt het idd.
Gelukkig! :)

Begon al aan mezelf te twijfelen!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 09:52

thomaske

» » » » » »

Tussen de splitter en de quatrovox zit volgens mij (hier wel iig) nog een nt1 kastje :)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

thomaske schreef op 23 May 2003 @ 14:08:
Tussen de splitter en de quatrovox zit volgens mij (hier wel iig) nog een nt1 kastje :)
wilde ik net zeggen :)
zonder NT1 zal ie het niet echt doen...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 13:55:

Gelukkig! :)

Begon al aan mezelf te twijfelen!
Je kan ook aan jezelf twijfelen, aangezien het toch echt niet de correcte manier is van aansluiten.

Je adsl splitter moet voor alle aansluitingen. Dus voor de NT1, waar isdn dus als het ware "begint". Vanaf je splitter gaat dus 1 kabel naar de NT1 en de andere naar de adsl modem.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
gelukkig schrijft KPN van die handige boekjes bij het Doe-Het-Zelf pakket...... kan op zich niet misgaan als je ook maar enig technisch vernuft hebt.

Verwijderd

Topicstarter
larsemenneke schreef op 23 May 2003 @ 14:11:
gelukkig schrijft KPN van die handige boekjes bij het Doe-Het-Zelf pakket...... kan op zich niet misgaan als je ook maar enig technisch vernuft hebt.
Het ging in eerste instantie om die ISDN kaart in de pc. Die man wilde graag weten dat die dus omgebouwd hoefde te worden naar de andere pc. Maar dat is bij deze nu gelukkig helder.

Dat NT1 kastje... waartoe dient dat?!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 14:25:
Leesvoer.

[ Voor 41% gewijzigd door blackd op 23-05-2003 14:29 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 14:25:
[...]

Het ging in eerste instantie om die ISDN kaart in de pc. Die man wilde graag weten dat die dus omgebouwd hoefde te worden naar de andere pc. Maar dat is bij deze nu gelukkig helder.

die zorgt dat je verbinding hebt met de KPN centrale waarop jouw telefoonlijn aangesloten is.

Ik zou zeggen, search een beetje rond op isdn en nt1 ofzo, vind je heel veel informatie.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik vind dit toch echt iets te basic. Over de werking van ISDN en NT1'tjes is meer dan genoeg te vinden op internet.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.