Toon posts:

[PW] Hitachi CML174SXWB 17" TFT Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/p...mbours&Landfilter=Benelux

De monitor is te vinden met specs hiero :
http://www.overclockers.c...ogue_Hitachi_TFT_135.html

Beschrijving en tests hiero :
http://www.tech-pc.co.uk/hitachi_lcd-4.php

In het kort het voglende . Ik heb in de pricewatch de prijs omgerekend vanuit de UK kosten €437 EX verzendkosten. Aangezien ik die niet kon vinden heb ik gasten gemailt en gevraagd wat het naar mijn adres koste om het te versturen vanuit engeland.

Ik kreeg het voglende mailtje terug :

> Dear Sir,
>
> Shipping would be £22+ Vat.
>
> Regards,
>
> Alex Grecian - Overclockers UK
> Customer Services Department
> Tel: 08704430880
> Fax: 01782 595146
> E-mail: alex.grecian@overclockers.co.uk
> Web: www.overclockers.co.uk"

Dus wat doe ik, ik vul die €437 in op pricewatch, omdat ze verreweg de goedkoopste oplossing zijn voor de aanschaf van dit apparaat. De verzendkosten zijn ongeveer €32 dus dat valt ook wel mee vanuit Engeland en als je het met creditcard betaald is het ook nog gratis verzekerd e.d.

Tot mijn grote verbazing zie ik 2 weken later dat de prijs is aangepast naar €800 op pricewatch... nu vraag ik je.... wie zou dat nou doen ?? Is het doel niet om het goedkoopste adresje te vinden ??? nu de euro zo sterk staat is het zelfs aantrekkelijk om vanuit Amerika dingen te bestellen....

Wat vinden jullie ??? Doe ik er verkeerd aan om zaken uit het buitenland te betrekkening in de pricewatch ?

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Wat vinden jullie ??? Doe ik er verkeerd aan om zaken uit het buitenland te betrekkening in de pricewatch ?
Met landenfilter op Benelux doe je inderdaad iets verkeerd...

Daarnaast vindt ik dit niet echt een topic wat in V&B besproken hoeft te worden maar eerder in het Tweakers.net Frontpage Feedback forum :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:20

Robinski76

The one and only

er staan toch vaker dingen op via buitenlandse winkels. Zo kom ik zelf aan een digitale camera.
In de pricewatch stond een duitser en dat scheelde me toen ruim 300 pleuro voor die camera. Daar was ik heel erg blij mee.

Dus om een lang verhaal kort te maken:
Volgens mij doe je niks verkeerds!!!

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-03 15:06

Pubbert

random gestoord

Nee, want de meeste mensen hebben geen zin om 22 pond te betalen aan verzendkosten, dat is toch al een goede 35 euro :?

Ik denk dat dit ook beter in Tweakers.net Frontpage Feedback kan. Heeft niet echt betrekking tot V&B (ondanks dat het een TFT Scherm is)

[ Voor 41% gewijzigd door Pubbert op 23-05-2003 13:33 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Dond3r schreef op 23 May 2003 @ 13:32:
Nee, want de meeste mensen hebben geen zin om 22 pond te betalen aan verzendkosten, dat is toch al een goede 35 euro :?

Ik denk dat dit ook beter in Tweakers.net Frontpage Feedback kan. Heeft niet echt betrekking tot V&B (ondanks dat het een TFT Scherm is)
Euhm... met die 35 euro is het nog steeds VEEL goedkoper als in NL hoor...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:28

LopeZ

Too much is never enough

Move VB -> TFF + titelchange

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik zie Overclockers UK wel bij de prijzen staan als ik het landenfilter uitschakel, maar dan met een prijs van 520 euro. Volgens de site kost het ding >360 pond, maar ik weet eerlijk gezegd niet direct wat de pond tegenwoordig doet. Als de prijs in euro's fout is, kun je dat via het meldpunt (icoontje naast de prijzen) even aangeven en dan wordt het verbeterd :).

edit:
Volgens het GWK zit de prijs in euro's er minder dan 9 euro naast, ofwel nog geen twee procent. Dat verschil zal wel ontstaan zijn door de stijging van de euro ten opzichte van andere valuta de laatste tijd :).

[ Voor 24% gewijzigd door odysseus op 23-05-2003 15:18 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1