Beste mensen,
Ik heb sinds kort edonkey in gebruik, eerst maakte hij helemaal geen verbinding.
Maar nu heb ik verbinding maar mijn downloadsnelheid ligt rond 1,0 kb/s
terwijl ik met kazaalite gemiddeld 30 haal. Het uploaden gaat nog sneller dan het downloaden met edonkey (up 6,0 gemiddeld). Heb het met verschillende filez downloaden geprobeerd dus ligt niet aan beschikbaarheid.
Ik heb thuis klein netwerkje liggen en maak gebruik van een draytek vigor 2200E cable router. Ik heb een @home abbo van 312kbit/s. Ik heb het idee dat het aan de router ligt heb al geprobeerd poorten open te zetten maar dit maakt niet echt veel verschil. Met edonkey gebruik ik poort 4662,4663 tcp en 4665 udp deze heb ik dus geprobeerd open te zetten.
Pleaze kan iemand me helpen, want ben matrix reloaded (echt werkend!!) aan het downloaden in goede kwaliteit. (3 svcd).
draai trouwens windows xp prof xp1
/edit
weet trouwens niet als dit het goede forum is. anders verplaats hem maar.
Ik heb sinds kort edonkey in gebruik, eerst maakte hij helemaal geen verbinding.
Maar nu heb ik verbinding maar mijn downloadsnelheid ligt rond 1,0 kb/s
Ik heb thuis klein netwerkje liggen en maak gebruik van een draytek vigor 2200E cable router. Ik heb een @home abbo van 312kbit/s. Ik heb het idee dat het aan de router ligt heb al geprobeerd poorten open te zetten maar dit maakt niet echt veel verschil. Met edonkey gebruik ik poort 4662,4663 tcp en 4665 udp deze heb ik dus geprobeerd open te zetten.
Pleaze kan iemand me helpen, want ben matrix reloaded (echt werkend!!) aan het downloaden in goede kwaliteit. (3 svcd).
draai trouwens windows xp prof xp1
/edit
weet trouwens niet als dit het goede forum is. anders verplaats hem maar.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 13:18 . Reden: goed forum?? ]