Situatie:
Clients:
Windows 2000 professional (English) SP2
Outlook 2000 SR-1
Servers: NT4 server SP6a
Netwerk: 100Mbps/full-duplex
Probleem:
Verschillende gebruikers blijven klagen dat vanaf het moment dat 1 word document word afgesloten, dit 15 seconden tot enkele minuten duurt. Alsook staan dan alle andere word-documenten gedurende die periode in de task manager als "not responding" tot de tijd verstreken is en gaat alles weer normaal.
Het is in 90% van de gevallen bij het saven naar de public server, maar zelfs locale documenten hebben er soms last van.
Alle computers zijn identiek, met dezelfde image opgezet, en dezelfde software.
Ik heb al zowat alles zitten uitpluizen en ben ten einde raad.
Update van Windows 2000 SP2 naar SP3 helpt niet
Update naar SP3 voor Office 2000 helpt ook niet
Saven naar andere locaties, locaal, naar NT4 server, naar 2000 server, naar DFS-share, allemaal hetzelfde.
Al geëxperimenteerd met alle opties van “allow background saves”, “fast saves”, “save autorecovery”,...
Overbodige Macro’s verwijderd, alsook templates
Normal.dot verwijderd
Gehele WORD\DATA key in registry verwijderd en opnieuw laten aanmaken
Repair Office
Acrobat plugin in word verwijderd.
Netwerkprinter als default vervangen door locale
...
Geheel technet en alle Office discussionboards en nieuwsgroepen hebben mij dus niet geholpen.
Iemand nog een tip, advies, goede raad alvorens ik er gewoon overal 2002 opsmijt?
Clients:
Windows 2000 professional (English) SP2
Outlook 2000 SR-1
Servers: NT4 server SP6a
Netwerk: 100Mbps/full-duplex
Probleem:
Verschillende gebruikers blijven klagen dat vanaf het moment dat 1 word document word afgesloten, dit 15 seconden tot enkele minuten duurt. Alsook staan dan alle andere word-documenten gedurende die periode in de task manager als "not responding" tot de tijd verstreken is en gaat alles weer normaal.
Het is in 90% van de gevallen bij het saven naar de public server, maar zelfs locale documenten hebben er soms last van.
Alle computers zijn identiek, met dezelfde image opgezet, en dezelfde software.
Ik heb al zowat alles zitten uitpluizen en ben ten einde raad.
Update van Windows 2000 SP2 naar SP3 helpt niet
Update naar SP3 voor Office 2000 helpt ook niet
Saven naar andere locaties, locaal, naar NT4 server, naar 2000 server, naar DFS-share, allemaal hetzelfde.
Al geëxperimenteerd met alle opties van “allow background saves”, “fast saves”, “save autorecovery”,...
Overbodige Macro’s verwijderd, alsook templates
Normal.dot verwijderd
Gehele WORD\DATA key in registry verwijderd en opnieuw laten aanmaken
Repair Office
Acrobat plugin in word verwijderd.
Netwerkprinter als default vervangen door locale
...
Geheel technet en alle Office discussionboards en nieuwsgroepen hebben mij dus niet geholpen.
Iemand nog een tip, advies, goede raad alvorens ik er gewoon overal 2002 opsmijt?