Toon posts:

[Lotus Notes] Error validating user's agent execution access

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben bezig om in Lotus Notes een zoekfunctie te schrijven. Ik heb een voorbeeld gekregen van iemand om een Agent te maken die de search gaat uitvoeren. Ik krijg alleen deze foutmelding:
HTTP Web Server: Lotus Notes Exception - Error validating user's agent execution access Possible cause: the agent signer may not be allowed to execute agents.
Blijkbaar heb ik dus geen rechten om Agents uit te voeren, maar ik heb geen idee hoe ik die rechten kan toewijzen...iemand een idee ?

Thnx

Verwijderd

Nou weet ik niet bijzonder veel van Notes, maar staan de rechten in de ACL's (Access Control Lists) wel goed? (Althans dit is zo voor mailfiles en is niet anders met apps denk ik.) :?

Verwijderd

Je voert een agent uit. Die agent draait op de credentials van de signer. De signer moet genoeg rechten op de ACL van de betreffende database waarop de agent iets uitvoert. Effe naar de ACL van de database kijken dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 22:19:
Je voert een agent uit. Die agent draait op de credentials van de signer. De signer moet genoeg rechten op de ACL van de betreffende database waarop de agent iets uitvoert. Effe naar de ACL van de database kijken dus.
Heb dit nog gevonden op de support-pages:
http://www-1.ibm.com/supp...en_US&cs=utf-8&lang=en+en
Misschien dat je daar nog iets aan hebt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 22:25:
[...]

Heb dit nog gevonden op de support-pages:
http://www-1.ibm.com/supp...en_US&cs=utf-8&lang=en+en
Misschien dat je daar nog iets aan hebt?
Ik ben ook geen ster in Notes blijkt maar weer. Niet de ACL van de db dus, maar "The user name listed in this setting needs to have rights by being listed in the in the Run Restricted LotusScript Agents field in the Agent Manager section of the Server document to run Restricted LotusScript Agents. "

Soort ACL voor Agents dus!

[flame]
Notes is ook eigenlijk alleen maar goed als virusvrij mailplatform ;)
[/flame]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 22:30 ]