Toon posts:

Iemand een idee of ervaring..?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al een tijdje met het idee rond om mn laptop up-te-graden met een betere (snellere) video-kaart. Nou heb ik alleen geen enkel idee wat er wel inkan of wat er goed genoeg voor is.

Dit is de configuratie van mn laptop

Als ik op i-net sites kijk naar video-kaartjes kan ik er zat vinden, alleen staat er (bijna) nooit bij voor welk model notebook/laptop hij geschikt is.

Er zit nu een S3 Savage4 - 32Mb (shared) in.
Iemand een suggestie voor mij met welk groter kaartje erin kan/past ??

P.S. Ik wil een betere/snellere kaart voor mn LANparties en spellen als : UT 2003.

Alvast bedankt...

Verwijderd

weet je wel zeker of er wel een vga-slot inzit? Kan dat namelijk moeilijk uit je specs halen (maar heb erg weinig verstand van laptops).

Verwijderd

Ik ben wel een noep op labtop gebied, maar volgens mij kun je daar nooit een videokaart vervangen omdat die onboard zit.

en sowieso: gamen op een laptop :r

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
www.beginnersweb.nl is een goede start ;)

Je snapt toch wel (als je naar je laptop kijkt) dat er geen ruimte is voor een AGP/PCI slot in je laptop ?!
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 12:55:
en sowieso: gamen op een laptop :r
Heb je de laatste jaren niet echt opgelet ? ;)
Tegenwoordig zijn de wat duurdere uitvoeringen uitgerust met onboard videokaarten met chipsets die vergelijkbaar zijn met de desktop varianten. Ook wordt er in deze gevallen geen shared memory meer gebruikt.

[ Voor 57% gewijzigd door Juicy op 23-05-2003 13:01 ]

-

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Je videokaart in je laptop vervangen... OK... heeeeeel veel succes :P

Maar even serieus, waarom zou je dat willen? Gamen op een laptop is echt om te :r

Profile

Verwijderd

Juicy schreef op 23 May 2003 @ 12:58:
Heb je de laatste jaren niet echt opgelet ? ;)
zoals ik al zei, ik ben een noep op laptopgebied ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sja..ik ben ook niet echt thuis op het gebied van laptops. Maar gamen erop gaat prima hoor. In vind het lekkerder gaan dan op een vaste pc. En of het onboard is, geen flauw idee. Ik ga hem iig niet openschroeven...

Maar oke, een aanvulling op mn vraag : KAN er wel een andere kaart in ?

;)

Verwijderd

Je snapt toch wel (als je naar je laptop kijkt) dat er geen ruimte is voor een AGP/PCI slot in je laptop ?!

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:05

Pnhers

--

nee (en wil je echt zekerheid moet je heb openschroefen)

Verwijderd

www.beginnersweb.nl is een goede start ;)

What about mini pci? Ik weet niet of er videokaarten in minipci formaat bestaan maar veel laptops zijn met 1 en zelfs met 2 vrije sloten uitgerust. (vaak gebruikt voor modem/nic/wifi adapters in minipci formaat)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Kan niet, simpel, basic vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.