Is er al iets bekend over de opvolger voor de Fuji s602Zoom?
Is al een dik jaar oude camera, opvolger zou kunnen komen.
Iemand een idee?
Is al een dik jaar oude camera, opvolger zou kunnen komen.
Iemand een idee?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
beste zou zijn om nu een G3 te kopen, ik denk niet dat de prijs van de G3 nog erg gaat zakken....650 euro is al bijna de prijs die hij in Amerika kost (bij de goedkopere winkels)Sheik schreef op 24 May 2003 @ 11:13:
Ik ben al zeker 3/4 jaar aan het wachten op de presentatie van de nieuwe 602. In februari 2003 zou Fuji de opvolger presenteren, maar is er niet van gekomen. Ik heb dus nog steeds geen camera. Ik wil niet het risico lopen dat ik na 3/4 jaar de cam koop en een maand later de nieuwe wordt gepresenteerd. Datzelfde geldt voor de Canon G3 en G5. De G3 kost nu 675,- incl verzendkosten op internet en de nieuwe G5 gaat rond de 1000,- kosten. De vraag is of deze alleen maar een 5 ipv 4 mp ccd heeft en wanneer deze uitkomt.
Ik wil een digicam!!!! Maar moet nog effe wachten op die beide merken die het wel heeeeeel spannend maken
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
[ Voor 20% gewijzigd door Jaded op 24-05-2003 13:30 ]
euhm, waar haal je dat nadeel vandaan?Sheik schreef op 24 mei 2003 @ 12:52:
Ik heb veel recensies en meningen van G3 en 602 gebruikers gelezen op oa Dpreview.com. De 602 krijgt als resultaat 'Recommended' en de G3 'Highly Recommended'. Enige nadeel van de G3 is schijnbaar de kwaliteit als je foto's in het duister schiet. Daar kan de 602 beter mee omgaan. Eigenlijk vind ik dit een shitnadeel, want dat weerhoudt mij een beetje van de G3 aankoop.
de G3 kan qua beeldkwaliteit/werkelijke resolutie goed meekomen in de 5mp markt (o.a Sony F717, Nikon 5700)Ik wil geen welles nietes topic aanwakkeren over G3 vs 602. Maar ik wil graag een erg goede cam die ik ook voor verre weg vakanties en eventueel uitvergrotingen (geen poster formaat) kan gebruiken. Is dit ook weggelegd voor de G3 of kan ik alleen met de 602 pruimbare uitvergrotingen maken? Scheelt de kwaliteit echt veel tussen de 3.1 (6mp) en de 4 mp van de G3?
Veel vragen, ik ben al blij als 1 vraag beantwoord wordt
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 3% gewijzigd door apereet op 26-05-2003 10:58 ]
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
Als dit waar is dan wordt het feest! Lenzen in overvloed dus geen gezeik meer over xtra wide angels en tele lenzen. Natuurlijk kosten die lenzen ook niet weinig maar we hebben op z'n minst een keus. Laten we maar hopen dat dit echt gaat komen aan het eind van 't jaar. Damn! ik heb geen geld dan. Na de HCC dagen ben ik blut.If this is correct and not misinformation, it would validate what my local camera store owner told me on Monday. This camera store owner has been in the business for decades and I trust him dearly.
Anyway, he said that this will be the last year for big prosumer digicams like the Fuji S602, Nikon 5700, Minolta 7 series, and Olympus E-10 and E-20. Now that full-featured DSLRs are becoming cheap, the big camera manufacturers don't want to invest in a line of cameras that will compete for sales with DSLRs.
To get even more specific, he said that (based on the initial information he received from Pentax and Nikon) he expects to sell brand new DSLRs for around $1,000 before the end of this year.
At that price, there really isn't much of a point in making a digicam that will cost more than about $600. Yes, prosumer digicams are more compact than current DSLRs, but the new Pentax *ist D won't be much larger than an S602 or a Nikon 5700.
Assume there are no rules and it's one big free for all
[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 26-05-2003 16:35 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Geachte Heer,
Wij verwachten dat de FP-602 medio september gaat worden vervangen. Wij
weten helaas nog geen typenummer of prijs.
Met vriendelijke groet,
Fujifilm Nederland B.V.
Tel.: + 31 (0)102812415
Fax.: + 31 (0)102812334
waar heb je dat voor die prijs voor mekaar gekregen?Grrrrrene schreef op 26 mei 2003 @ 16:40:
Nee, dat niet, maar 1000 dollar is best aantrekkelijk, ik ben zelf van een s602 overgestapt op een EOS D30 en ik moet zeggen: het is zoooooveel professioneler zo'n SLR. Scherpstellen gaat in miliseconden itt halve seconden, je zoekt zelf je lens uit, een CMOS roeleert gewoon... Tsja, en als je dat alles voor 1200 dollar (incl lens dus) kunt krijgen, is dat een klein stapje duurder dan een Dimage 7(h)i en Nikon 5700 kostten toen ik mijn s602 kocht
Imperfectionist.
Ach, gerust stellen...Sheik schreef op 26 mei 2003 @ 20:56:
Grrrrrrrrrrrene (sjeez wat een r's), het schijnt dat de G3 bij ISO 100 nogal veel ruis heeft (in vergelijking met andere digicams). Kan jij me gerust stellen?
Euh, ik denk dat je hier 2 dingen door elkaar haalt... Die prijs van 1000 dollar is de prijs die hier op een gegeven moment werd genoemd als de prijs voor een digitale spiegelreflex, nieuw, aan het eind van het jaar. Dan zou je dus voor 1200 euro klaar kunnen zijn, 300 euro is nieuw of 2e hands een leuke prijs voor een eerste lens... Ik ben voor 1400 euro klaar verwacht ik, body + batterygrip + 2e accu enzo (de pro kit destijds) kostte me 1100 euro en een dagje Antwerpen
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 28-05-2003 11:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq