Toon posts:

NFS 3 hot pursuit werk NIET onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he dudes,

ik heb laats NFS 3 hot pursuit weer ff uit de kast getrokken, maar nu ik winXP als operating system heb draaien, start hij niet eens meer op. de harde schijf gaat niet eens ratelen....

weet iemand hier antwoord op???

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dan uiteraard dat NFS niet opstart.

mijn pc:

AMD Athlon XP 1700+
256MB geheugen
ATI RADEON 7000

Verwijderd

Er is ook een edit knop ;)

Bedoel je dat als je op het icoon klikt er helemaal niks gebeurd? Heb je de nieuwste patch al? Werk compabiliteits modus niet?

Verwijderd

Heb ik pas ook nog gespeeld op lan. Ook gewoon op winxp, alleen volledig up to date. Compabiliteits modus had ik niet nodig, maar dat zou anders wel moeten werken natuurlijk.

Verwijderd

heb je wel goede drivers voor je videokaart? altijd handig als je dat soort info even vermeldt...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 23:43

Wom

Heb je hem geinstalleerd voor of nadat je XP hebt geinstalleerd ? Zowiezo installeren nadat je Win XP erop hebt gezet, en niet na een 'update'.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
als je even de search had gebruikt, had je kunnen lezen dat je gewoon een of andere file weg moet gooien (of je swapfile op een vaste grootte instellen, dat werkt bij sommigen ook geloof ik)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 07:58

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb hetzelfde probleem en ben ook niets tegen gekomen in de search. Totaal 3 topics dat geen antwoord gaven. Tja...

NFS4 werkt wel onder XP, maar dan moet je de d3da.dll van NFS5 gebruiken. Misschien dat dat helpt voor NFS3?

specs

• flat
  • Niet online
Frits Flits schreef op 23 mei 2003 @ 22:09:
Ik heb hetzelfde probleem en ben ook niets tegen gekomen in de search. Totaal 3 topics dat geen antwoord gaven. Tja...

NFS4 werkt wel onder XP, maar dan moet je de d3da.dll van NFS5 gebruiken. Misschien dat dat helpt voor NFS3?
dan doe je toch iets niet goed...
maar verwijder gimme.dll eens

--Roy Goodman

Verwijderd

Ik had het zelfde probleem! Maar niet alleen met NFS3. Ook andere spellen van EA die rond de tijd dat NFS3 nieuw was op de markt verscheen. Allemaal spellen van EA. Ik draaide alles ook onder Win XP Pro met een 32MB TNT2 kaartje.

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Flat© schreef op 24 May 2003 @ 10:00:
[...]

dan doe je toch iets niet goed...
maar verwijder gimme.dll eens
Dat is volgens mij de truc van NFS5 en niet NFS3

specs

Verwijderd

Ik heb dat ook gehad (met de originele versie :() en toen moes ik ff een gamefix downloaden, daarna werkte het perfect :)

• flat
  • Niet online
Frits Flits schreef op 24 May 2003 @ 10:57:
[...]

Dat is volgens mij de truc van NFS5 en niet NFS3
hmm wacht, je hebt gelijk... er zij al iets meer NFSsen dan ik dacht :D
maar misschien werkt 't toch, het is in ieder geval 't proberen waard

en anders dit:
Haay schreef op 25 February 2002 @ 10:34:
[...]

Ik heb NFS3 op de volgende manier op mijn Win2k bak aan de praat gekregen. In de eerste plaats heb ik service pack 2 voor Win2k geinstalleerd (zit bij WinXP natuurlijk gewoon ingebakken). (Ik heb auto-start van de CD-speler trouwens uit staan)

1) Stop de NFS3 CD in de speler
2) Browse naar de CD en maak een snelkoppeling naar de Setup.exe (of de autorun.exe) en zet die ff op je desktop.
3) Ga naar de properties van die snelkoppeling, naar de compatibility mode, en zet op Win98 compatibility.
4) Dubbelklik op de snelkoppeling en als het goed is moet NFS3 nu normaal installeren.
5) Bij voltooide installatie moet je de snelkoppeling voor de game ook nog ff op Win98 Compatibility zetten.
6) Spelen maar! :)

--Roy Goodman

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 21:56
Er zijn 2 versies uit van NFS3 retail.

Eentje krijg ik ook niet aan de gang en was een gekochte versie en een vriend van mij had een OEM versie en die werkt zonder problemen op win2k.

Verwijderd

Topicstarter
oke guys.....bedankt voor de hulp

ik zie het nu pas allemaal, dus ik ga is ff kijken wie er gelijk heeft :9~

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Flat©, die truc werkt ook niet.

Best wel balen. Ik wil NFS3/4 spelen over m'n netwerk, maar NFS3 werkt niet onder XP en NFS4 kan ik niet kopieëren (wel orgineel).

Als ik NFS3 straks doet hij gewoon niets. 1 sec. de zandloper en daarna is het afgelopen.

specs

Verwijderd

Topicstarter
bij mij PRECIES hetzelfde 'flits flits'!!!! niet normaal meer toch?
Pagina: 1