http://www.thegoodphone.com
Een vriend wees mij op deze nieuwe (waarschijnlijk tijdelijke
) site van een dienst waarmee je (10 minuten) gratis kan bellen naar 36 verschillende landen.
De addertjes:
PS: Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik mijn 'credit' nog niet wil opmaken maar het schijnt prima te werken!
Een vriend wees mij op deze nieuwe (waarschijnlijk tijdelijke
De addertjes:
Tijdens het typen van dit verhaal bedenk ik me ineens dat je op deze manier ook leuk misbruik van de dienst kunt maken; je kan nl 2 mensen die elkaar echt niet willen spreken gemakkelijk aan elkaar koppelenGratis?
Met Thegoodphone kan je gratis bellen. Een adverteerder betaald je gesprek en het kost jouw dus niets omdat er tijdens het gesprek een reclame van de adverteerder op je pc scherm verschijnt.
Hoe vaak kan ik bellen?
In principe kan je slechts 1 keer bellen per sponsor. Elke keer dat thegoodphone een mail aan je verstuurd met een nieuwe sponsor kan je weer 1 keer bellen.
Heb ik speakers nodig op mijn PC?
Nee, dat is juist de uitvinding van Thegoodphone. Je voert je eigen nummer en het nummer dat je wil bellen in. Wij leggen dan de verbinding tussen die 2 telefoons, helemaal gratis. Jij belt dus met je eigen telefoon en de ander ook!
Hoe lang kan ik bellen?
Bel je met een vaste telefoon dan kun je altijd 10 minuten bellen, bel je met een mobiele telefoon of naar een andere mobiele telefoon dan kun je slechts 2 minuten bellen.
PS: Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik mijn 'credit' nog niet wil opmaken maar het schijnt prima te werken!
Wees consequent, maar niet altijd