Gratis 'echt' bellen met thegoodphone.com

Pagina: 1
Acties:

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Topicstarter
http://www.thegoodphone.com

Een vriend wees mij op deze nieuwe (waarschijnlijk tijdelijke >:)) site van een dienst waarmee je (10 minuten) gratis kan bellen naar 36 verschillende landen.

De addertjes:
Gratis?
Met Thegoodphone kan je gratis bellen. Een adverteerder betaald je gesprek en het kost jouw dus niets omdat er tijdens het gesprek een reclame van de adverteerder op je pc scherm verschijnt.

Hoe vaak kan ik bellen?
In principe kan je slechts 1 keer bellen per sponsor. Elke keer dat thegoodphone een mail aan je verstuurd met een nieuwe sponsor kan je weer 1 keer bellen.

Heb ik speakers nodig op mijn PC?
Nee, dat is juist de uitvinding van Thegoodphone. Je voert je eigen nummer en het nummer dat je wil bellen in. Wij leggen dan de verbinding tussen die 2 telefoons, helemaal gratis. Jij belt dus met je eigen telefoon en de ander ook!

Hoe lang kan ik bellen?
Bel je met een vaste telefoon dan kun je altijd 10 minuten bellen, bel je met een mobiele telefoon of naar een andere mobiele telefoon dan kun je slechts 2 minuten bellen.
Tijdens het typen van dit verhaal bedenk ik me ineens dat je op deze manier ook leuk misbruik van de dienst kunt maken; je kan nl 2 mensen die elkaar echt niet willen spreken gemakkelijk aan elkaar koppelen })

PS: Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik mijn 'credit' nog niet wil opmaken maar het schijnt prima te werken!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik heb het een keer of 2 getest omdat ik es met een familielid in het buitenland moest bellen. Werkt voor geen meter (toen - 2 maanden geleden - althans).

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 21:18

bitflusher

flushed die *** pc

vreemd verhaal, kan het ook tussen 2 gsm's ??

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
bitflusher schreef op 23 mei 2003 @ 11:57:
vreemd verhaal, kan het ook tussen 2 gsm's ??
Van wat ik eruit opmaak, ja, maar dan slechts 2 minuutjes.

Verwijderd

je kan als het gesprek afgelopen is gewoon op back klikken .. en vervolgens weer bellen ..

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Soortgelijk iets had ritstele.com een jaar of 2-3 geleden ook. Is geflopt, vanwege de beroerde advertentiemarkt toen (klapte in na de internethausse). Ben benieuwd of dit wel blijft leven...

TweakBlog

Verwijderd

en het werkt overigens goed hoor ..
eerst gaat de foon van degene die het aanvraagt .. je neemt op .. je hoort een toon alsof je in de wacht staat, en vervolgens word je ander gebeld (privenr., dat wel) en kun je gezellig praten

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'Kan niet connecteren'
'Een van de telefoonnummers is niet toegestaan' ..

Ach, gratis bestaat gewoon niet ... :Z

Verwijderd

Ruudjah schreef op 23 mei 2003 @ 12:01:
Soortgelijk iets had ritstele.com een jaar of 2-3 geleden ook. Is geflopt, vanwege de beroerde advertentiemarkt toen (klapte in na de internethausse). Ben benieuwd of dit wel blijft leven...
Klopt, maar ritstele werkte wel erg goed, kwaliteit was prima en het werkte gewoon. :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ruudjah schreef op 23 May 2003 @ 12:01:
Ritstelecom was anders, daar wordt je zelf niet gebeld maar gaat echt via internet.

Dit is gewoon een kloon van inderdaad iets ouds waarvan ik helaas de naam kwijt ben.
Het iedee was exact hetzelfde zelfs de layout leek wat op elkaar (zo'n telefoontje..)
Dat project is zwaar geflopt, er kwamen gewoon gewoon geen adverteerders (terecht).

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 23-05-2003 12:06 ]

🌞🍃

Verwijderd

mobiel praten duurt net geen 2 minuten en dan valt de verbinding weg .. test het zelf ff .. het werkt goed ...

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb het even geprobeerd. Werkt prima, maar ik zit echt niet achter m'n beeldscherm als ik wil bellen. Ik zie die reclameboodschap dus ook niet. Dat is toch het idee wel?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21
Dit kon een jaar of twee geleden ook, zelfde principe. Wel leuk. :)

Verwijderd

die reclameboodschap hoort te verschijnen zodra de verbinding actief is .. dan krijg een shitload aan advertenties voor playboy etc. te zien

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Als je het uittest kan je dus niet meer gratis bellen zonder dat je advertisers instuurt ?

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
koelkast schreef op 23 May 2003 @ 12:08:
Ik heb het even geprobeerd. Werkt prima, maar ik zit echt niet achter m'n beeldscherm als ik wil bellen. Ik zie die reclameboodschap dus ook niet. Dat is toch het idee wel?
LOL, idd :)
Ik zie het al voor me:

"U kunt alleen van deze dienst gebruiken maken indien uw telefoon zicht naast uw PC bevindt. Denk erom: u dient uw ogen ten alle tijden op het scherm te houden!!"

Pagina: 1