[Alg] Sneltoets voor eerste/laatste TAB? *

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een programma gemaakt in VB, maar nu wil ik graag met een bepaalde sneltoets naar de eerste of laatste tab.
Met TAB ga je naar de volgende, SHIFT+tab eentje terug, maar met welke naar de eerste/laatste ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kan in ieder geval misschien de tab toets helemaal afvangen en zelf sneltoetsen maken. Maar je wilt het dus weten voor de algemene Windows GUI. Voor zover ik weet is daar geen sneltoets voor (onder F1 staat ook een lijst met 'alle' sneltoetsen trouwens), maar voor het geval er iemand het beter weet dan ik: kleine titeledit (WOS Policy) :)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2003 11:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
F_J_K schreef op 23 May 2003 @ 11:19:
Je kan in ieder geval misschien de tab toets helemaal afvangen en zelf sneltoetsen maken. Maar je wilt het dus weten voor de algemene Windows GUI. Voor zover ik weet is daar geen sneltoets voor (onder F1 staat ook een lijst met 'alle' sneltoetsen trouwens), maar voor het geval er iemand het beter weet dan ik: kleine titeledit (WOS Policy) :)
Hm heb geen idee hoe ik dit zelf kan maken, maar dacht als dit in windows zit is natuurlijk dom om hjet na te maken :)
Want ik gebruik ook gewoon in me source TAB en shift tab (die simuleer ik )