Een koe hoort in de wei!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08
Er is nu een actie van wakker dier voor de }:O }:O in de wei:
WAKKER DIER VOERT ACTIE OM DE KOE IN DE WEI TE HOUDEN.

Steeds meer koeien komen nooit meer buiten in de wei.
Dit jaar is dit 15 tot 20% van de koeien en over 10 jaar loopt misschien vrijwel geen koe meer buiten.
PROTESTEER SAMEN MET WAKKER DIER EN STUUR DE PROTESTMAIL VOER UW NAAM EN EMAILADRES IN EN MET 1 DRUK OP DE KNOP (onderaan mail) GAAT UW PROTEST NAAR ALLE VERANTWOORDELIJKEN
Ik vind dus eigenlijk wel dat we iets voor onze koetjes moeten doen, en laten we ff zoŽn mailtje sturen... Je hoeft niets meer te bedenken, want het mailtje staat er al helemaal klaar voor! Hier kun je een mailtje sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gedacht aan eventuele kortsluiting bij regen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:12

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Straks staat de zon te bakken op m'n koe... vind ie vast ook niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 11:11:
Ook al gedacht aan eventuele kortsluiting bij regen? :P
De nieuwste uitvinding op het gebied van regenwering...

Afbeeldingslocatie: http://www.rug.ac.be/RUGportal/img/DBZ/boetiek/paraplu.gif

De paraplu! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ze zoiets in België uitvinden zeg!!! Wie had dat nu van onze zuiderburen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een koe hoort in de wei!!
De weiden hier in de buurt hebben niet echt veel CPU-power anders, dan is 'tie op mijn computer beter op z'n plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Done! Met mijn spamaccount uiteraard }:O
Afbeeldingslocatie: http://www.wakkerdier.nl/actiekoe/images/plaatje.jpg

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

[b][message=17864435,noline]My schreef op 23 May 2003 @ 11:08
Ik vind dus eigenlijk wel dat we iets voor onze koetjes moeten doen, en laten we ff zo'n mailtje sturen...
Nou, als ik dat zo lees vind ik het maar een asociaal mailtje. Eis dit eis dat, pfff, wat denken ze wel zeg? Ga lekker zelf koeien in de wei zetten!

Natuurlijk goed dat erover nagedacht wordt, en dat er gekeken wordt naar mogelijkheden om het wei-gebruik (:?) op te schroeven, maar op zo'n manier hoeftet echt niet van mij :)

Daarbij, ze gaan idd sneller roesten, ook met paraplu :). Toch zou er ook een client voor onze koevrienden van vlees en bloed moeten zijn, die staan daar toch maar heel de dag nix te doen in de wei stal!

En dan gewoon 1 internetzuil op elke boerderij, dat ze af en toe kunnen flushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:30

Wessie

Noizy Cows Crewmember

* Wessie heeft ook zun spam account gebruikt :)
Zolang ze mijn koe maar in de stal laten staan :P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Geachte dame / heer,

Ik vind het jammer dat steeds meer koeien het hele jaar niet meer de wei in mogen. Ik eis daarom van u maatregelen.
Ik zou graag zien dat:
* Het Ministerie van Landbouw weidegang subsidieert.
* Landbouworganisatie LTO zorgt dat boeren de koe in de wei houden.
* AH en andere supers, georganiseerd in het CBL, proberen zoveel mogelijk melk verkopen van koeien uit de wei.
* Campina Melkunie en andere melkfabrieken alleen melk afnemen van melkveebedrijven die beweiden.

Steeds meer koeien staan het hele jaar op stal. In 1992 was dit het geval bij ongeveer 5% van de koeien, in 1997 was dit al gestegen tot zo'n 8% en nu is dit al ongeveer 15%. Maatregelen om deze trend te stoppen worden niet genomen. Als we nu geen maatregelen nemen staat over 10 jaar het overgrote deel van de koeien het hele jaar op stal. Daarom moet u nu als (mede)verantwoordelijke, maatregelen nemen.
Graag hoor ik van u welke maatregelen u op korte termijn wilt nemen om de koe in de wei te houden. Voor meer informatie verwijs ik u kortheidshalve naar de internetsite www.dutchpowercows.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
Hij's fijn :Y)
Pagina: 1