HCC Pricewatch: Hercules Geforce 2 GTS

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
heej weet iemand waar ik goedkoop een GTS op de kop kan tikken? Het goedkoopste dat ik gezien heb is ongeveer 760 geloof ik, maar dat weet ik niet zeker meer....

Ik sta nu op de HCC (DUH!), dus ik kan deze topic niet echt bijhouden.... Dus als iemand iets weet kun je me sms'en op 0618362524

Graag als het even kan ook hal + standnummer

THANX!!!!!!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Als iemand het weet, dan ben ik ook erg geinteresseerd in de goedkoopste GTS op de HCC!

Verwijderd

Norrod fl 569

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
hmmmm volgens mij is dat geen Hercules.... maar bedankt iig.

Ligt het trouwens aan mij of hebben ze op de beurs gewoon TOTAAL geen rielekste kaarten... veel grote stands verkopen ze niet en als ze ze verkopen verkopen ze maar iets van 5 verschillende ofzo... allemaal kutkaarten. Een kaart in de prijsklasse boven de 600 gulden heb ik niet vaak gezien.

En best wel stom want het is natuurlijk een feit dat de mensen die niet veel geld uit willen geven maar toch rielekste hardware willen hebben (met de nadruk op videokaarten) JUIST naar de HCC gaan omdat ze het daar een stukkie goedkoper kunnen krijgen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.