ik heb een pc die op windows draait.. maar omdat een kennis Staroffice te gebruiken. maar de versie die ik heb is linux. dus kan ik dan 2 verschillende os op 1 pc hebben en van te voren kunnen kiezen welke dat ik wil? geef ook ff aan hoe dat ik dat regel...want ik weet het echt niet
Je verhaal is niet echt duidelijk.
Maar je kan Linux en Windows naast elkaar draaien. Eerst windows installeren meestal, en dan linux ernaast, en door middel van Lilo of Grub kun je kiezen wat je wilt opstarten.
Maar je kan Linux en Windows naast elkaar draaien. Eerst windows installeren meestal, en dan linux ernaast, en door middel van Lilo of Grub kun je kiezen wat je wilt opstarten.
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook een Windows versie van Staroffice kopen of van OpenOffice (het gratis open source pakket waar Staroffice op gebaseerd is) downloaden
Scheelt waarschijnlijk een hoop gedoe.
Zoeken op Dualboot zal je vraag beantwoorden (voorkauwen leer je niets van, je mag er zelf ook wel iets voor doen) en daarnaast bestaat er ook gewon StarOffice voor Windows, kun je ook wel op internet vinden...
Hoe je dat regelt, samengevat in 1 regel: NOS FAQ: Linux Dualboot.
De veel makkelijker optie: OpenOffice voor Windows downloaden en installeren.
De veel makkelijker optie: OpenOffice voor Windows downloaden en installeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Wilke op 23-05-2003 11:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()