Toon posts:

[PC] Metal Gear Solid 2 Substance - TE lage framerate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Gotters, ik heb het volgende probleem:

Spel: Metal Gear Solid 2: Substance voor de PC

Probleem: Te lage framerate (ongeveer 5 fps ofzo).

OS: Windows 98 SE (EN) (Alle updates gedownload en geinstalleerd).

Specs: PIII-800, 256Mb, 40Gb 7200 RPM, VIA Apollo 133 Chipset UDMA 66 4X AGP, Sparkle GeForce 4 Ti 4200 128Mb DDR, Logitech Rumblepad, on board AC97 sound, niet overclocked.

Drivers: Nieuwste Nvidia (44.03), Nieuwste moederbord BIOS, nieuwste VIA 4 in 1.

Specs lijken mij goed genoeg. Ik heb Got, Google, Konami en Microsoft al afgezocht, maar ik heb geen bruikbare aanwijzingen gevonden.
Het gekke is dat als ik alle spel-details op z'n laagst zet (resolutie, bitdepth, effecten), dan heeft het weining effect. Als ik de image-quality van de Nvidia drivers laag zet, dan helpt het ook niks. Weet iemand hier misschien waar de bottleneck zit???

Alvast super bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niet allemaal tegelijk he! Straks raak ik nog gestressed van al die expertise hier...
probeer de oudere detonators eens

oftopic: doe eens rustig ennuh ja mag ok niet schoppen binnen 24 uur
Woeps, sorry ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 10:52 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
probeer de oudere detonators eens

oftopic: doe eens rustig ennuh ja mag ok niet schoppen binnen 24 uur

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

HotDenio, kicken wordt toe gestaan als er 24 uur zijn verstreken na de laatste reply.
En hou je sarcasme voortaan maar voor je (het draadje kan net zo goed op slot, als je dat liever hebt) :{

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Waarschijnlijk bij de processor. Ik heb hier een AthlonXP 1700+ met een Geforce4 Ti4400, en het draait ook bagger. Als je het grote MGS2 topic bekijkt zie je dat meer mensen last hebben van de geweldige framerate die het spel weet te creëren.

Verwijderd

Topicstarter
Update:
Oudere detonators (bijv. WHQL 30.xx) helpen niets.
Volgens mij is er geen oplossing.

Microsoft heeft gewoon weer het spel slecht geport zonder rekening te houden met de performance die 10x slechter geworden is.

Edit: Zag net trouwens op ign.com een review van de PC versie van MGS2. Volgens hun draait het vloeiend op een GeForce 3???

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 12:13 ]

Pagina: 1