Wazig probleem met het besturen van mijn twee services. Ik gebruik het stukje code hieronder om mijn services (wanneer deze eenmaal gestart zijn) te stoppen en te pauzeren. Om de service te pauzeren is dwControl SERVICE_CONTROL_PAUSE. Om de service te stoppen is dwControl SERVICE_CONTROL_STOP.
Ok, nu het probleem. Het starten en stoppen van de services gaat altijd goed. Het gaat fout als ik een van de twee services probeer te pauzeren. Dus, beide services zijn gestart en ik vraag een service om te pauzeren. Dan gebeurt het: de verkeerde service pauzeert. Vreemd, want dit gebeurt met dezelfde code als het stoppen van de service en dat gaat wel goed!! Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn??
SERVICE_STATUS ss;
// Stop / pause the service
if (!ControlService (hService, dwControl, &ss))
{
dwErr = GetLastError ();
}
Ok, nu het probleem. Het starten en stoppen van de services gaat altijd goed. Het gaat fout als ik een van de twee services probeer te pauzeren. Dus, beide services zijn gestart en ik vraag een service om te pauzeren. Dan gebeurt het: de verkeerde service pauzeert. Vreemd, want dit gebeurt met dezelfde code als het stoppen van de service en dat gaat wel goed!! Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn??
SERVICE_STATUS ss;
// Stop / pause the service
if (!ControlService (hService, dwControl, &ss))
{
dwErr = GetLastError ();
}