Toon posts:

[MSN] Inloggen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, voor dat iedereen UTFS (heb ik gedaan) gaat roepen, doe ik eerst ff m'n verhaal:

ik wou dus laatst ff Trillian uitproberen, nou, zo gezegd zo gedaan. maar ik moest dus bij de setup m'n AIM account, MSN account en ICQ account invullen enzo. maar omdat ik altijd die auto-login functie gebruik voor MSN ben ik dus m'n wachtwoord vergeten. nou; geen probleem dacht ik dus, want dan kan je gewoon een nieuw wachtwoord krijgen, en dat deed ik dus. maar nu heb ik een nieuw wachtwoord, en dat werkt dus niet eens. ik heb nu weer voor de 2e keer een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar met die krijg ik ook een foutmelding dat het wachtwoord gewoon niet goed is. ik snap hier dus ff helemaal niets van en kan nu dus ook niet meer op MSN inloggen.

btw ik gebruik niet een hotmail account maar een van passport.net

hopelijk heeft iemand hier enige ervaring mee of weet iig wat te doen.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:30
Ik heb hier ook ziets,

ZIns een paar dagen kan ik ook niet meer op msn met een mail adres van mij ( niet mijn belangrijkste maar toch)... dmsn geefdt een error 500, en msn zegt dat de service niet beschikbaar is.. terwijl 3 andere adressen gewoon werken...

https://wren.co/join/Devian

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:48
Is die functie om de passwords te veranderen niet uitgeschakeld momenteel? Stond laatst op tweakers.

edit:
nieuws: Ernstige fout in Microsoft Passport-service ontdekt

[ Voor 33% gewijzigd door Twistedmark op 23-05-2003 10:34 ]

Verwijderd

En anders mailtje naar M$ sturen..

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:48
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 12:08:
En anders mailtje naar M$ sturen..
beetje flauw dat $-teken. Ook omdat je waarschijnlijk zelf Windows op je computer hebt staan.