GameOver legt beter uit dat 2,5 fps weinig is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit topic dient niet als verzoek om iets anders te modden, ik constateer alleen even opnieuw hoe belangrijk formulering is voor een hoge moderatie.

Ik reageer hierop:
1024 w/o FSAA: 90fps
1024 2X FSAA: 89.3fps
1024 4X FSAA: 86.9fps
1600x1200 w/o FSAA: 68.2
Ik zeg: "Dat zijn toch wel erg goede prestaties. Nauwelijks vertraging met 4xFSAA."

Score +2. Niets mis mee.

GameOver zegt:
Even afgezien van het gezeik over de grootte van deze kaart, hebben de mensen wel
naar de _cijfertjes_ gekeken ?

Zien jullie tevens hoe _laag_ de performance drop is van 2X FSAA ? En nog
belangrijker, het verschil tussen 2X FSAA en 4X FSAA, is maar 2,5 FPS !

Het principe heeft dus wel degelijk toekomst als ik naar dit soort cijfertjes kijk....
Score +4.

Laat maar lekker staan, ik gun het GameOver best. Maar hij zegt gewoon hetzelfde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Is heel erg waar. Sommige trolls die je tegenkomt, hadden bij een betere formulering een +2 of +3 kunnen krijgen.

'T geburd ook wel eens dat je een +2 post tegenkomt, die eigenlijk een troll is, maar goed behoorlijk 'onzichtbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Niets is perfect :)

Specs van een ongeboren kaart die nu al dood is. zei daar iemand:"HCC"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het is nu 3-3 :)
En bij een andere post waar GameOver en ik weer precies hetzelfde vlak na elkaar zeggen is het 2-2 :)

Even iets anders: dit is geen troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is formeel geen troll, maar wel een troll in schaapskleren.

Ik werd op dat moment SCHIJTziek van de opmerking dat 3dfx een loserbedrijf is omdat ze hun GPU's in serie moeten zetten en nVidia in 1 chip dat al kan. Dit is zovaak neergezet en zooooo goedkoop.

Puur het feit dat nVidia werd genoemd is (IMHO) een troll waard (da's wel kort door de bocht).

of moest het een flamebait zijn?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

En het zijn echt geen dubbelposts irrelevant, kijk maar eens naar de tijd van de postings...

Hehe, wel grappig...

Komen er ff een paar postings, duikt iedereen er gelijk op ! :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Tevens denken veel mensen dat het "simpel" is om een scalable xxx-way architectuur neer te zetten...

Gewoon een paar chippies op een PCB, spoortjes ertussen, klaar toch ?

Yeah right.

Als Nvidia dit in hun Chips had mee-ontwikkeld, hadden al lang een Dual GF2 GTS uitgebarcht, dan hadden ze namelijk dat gezeik met hun bandbreedte niet gehad.

Nee, ik ben niet Anti-Nvidia, ik ben Pro- elk merk. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor mij is iedere chip 1 zwarte doos. Of je meerdere zwarte dozen hebt of 1 grote, dat boeit mij totaal niet, het resultaat telt.

GameOver zijn punt ondersteun ik ten volle.

Al die reacties met "wat gaat dat kosten" gaan binnenkort ook allemaal op -1 (dus troll/flamebait), omdat deze vraag HELEMAAL niets toevoegd. OF het staat in de tekst, OF het is echt onbekend en dus een ver-van-mijn-bed-release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ik zou dan voor de overbodig gaan. (die je volgens mij vanaf 0 niet meer kan geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Overigens had die troll (al dan niet terecht) het zogenaamde visitekaartje waarvoor je ook aftrek mocht geven. Die "Dain Bramage" was dat en daar is al over gesproken.

* Delerium vraagt zich opeens af of íe chagrijnig is :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej ecteinascidin, het is vrijdag man, niet chagerijnig worden, je mag vast wel bijna naar huis ofzo, en dan vanavond lekker stappen ofzo !

* GaMeOvEr probeert ecteinascidin op te vrolijken !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vroeg me opeens af omdat mijn posting die toon begonnen te vertonen. Mag Straks lekker 4 uur treinen, en morgen weer 3 uur, en zondag weer 2 uur :). Hiep hoi.

Maar goed, ik zal mijn portemonnaie op de jaarbeurs 's ff flink wat lucht laten scheppen. Wordt ik altijd vrolijk van.

Tot morgen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nah, ik ga niet naar de HCC, ik heb momenteel niks "nodig", en ik wordt altijd gek van de drukte. Tevens hoef je er voor de "Mega-aanbiedingen" ook niet heen.

Daar komt nog eens bij dat ik 1.98 ben, dus ik stoot bij al die kraampjes mijn kop, en ik moet overal gebukt staan.

Ik had wel graag de T.net stand gezien, maar ja...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komt nog eens bij dat ik 1.98 ben, dus ik stoot bij al die kraampjes mijn kop, en ik moet overal gebukt staan
Daar mag je wel mee uitkijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Hopelijk komen ze snel met wat fotomateriaal van die stand en een verslag. Ben ook wel benieuwd maar ga er niet heen. Te druk daar, te weinig tijd ervoor en eigenlijk ook niks nodig. Als ik iets nodig heb, haal ik het wel relaxed ergens anders.

Heb je de filemeldingen van vandaag rond Utrecht ook gezien? :r :r :r

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Don't remind me, ik werk in Utrecht...

:(

Ik werk wel over vanavond, ik moet over de A2 naar Tiel toe....

:'(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ben je een echte Tielenaar dan? Kijk dan donderdag 7 december 18.30 uur naar 'De Geschiedenisbus' op TV Gelderland. Die aflevering gaat over Tiel en wordt daarna om het uur herhaald.

* Cookie 's familie komt er vandaan en de helft leeft daar nog steeds.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Yup, geboren en getogen...

-----------------

Om het uur herhaald ?

Zal ik eens kijken of het interessant is.
Zoveel binding heb ik niet met mijn "geboortestad" hoor, ik wil al helemaal niet dat ranzige dialect praten, dus ik lul gewoon ABN.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nog even over de posts van mij en GameOver waar ik deze thread mee begon. Eigenlijk triest. Vroeger zouden we die als Open deur/Overbodig gemod hebben. Het is gewoon herhalen van wat al in de nieuwspost staat. Maar tegenwoordig is het gewoon nodig mensen er expliciet op te wijzen wat een goede cijfers dat zijn, omdat ze anders alleen maar lopen te zeiken over de prijs, het stroomverbruik etc.
De huidige bezoekers snappen echt niets getuige alle domme vragen/opmerkingen over het Quantum3D plaatje in een V5-6k thread. Ze begrijpen niet wat er toch duidelijk uitgelegd wordt. De kiddies hebben nog niet genoeg Nederlands gehad op de middelbare school.
Pagina: 1