Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
"Hij doet het niet" is nogal een vrage omschrijving.
Krijg je een 404 ? Laden plaatjes niet ? Wordt er java(script) niet geladen ?
Kan je iets duidelijker zijn dus wat er niet werkt.
Krijg je een 404 ? Laden plaatjes niet ? Wordt er java(script) niet geladen ?
Kan je iets duidelijker zijn dus wat er niet werkt.
per ongeluk net iets van Norton Internet Security geinstalleerd?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb ook problemen. Als ik er heenga, krijg ik een dialoog dat ik / aan het downloaden ben en waar of ik het op wil slaan. Heel vaag. Dit is met IE5.5 op WinNT. Onder andere OS/Browsers heb ik het nog niet geprobeerd.
Look behind you! A three headed monkey!
Staat er misschien een beveiliging ingesteld op je computer die de site niet laat laden omdat er een woord opstaat dat op de lijst van woorden staat van sites die niet te vertrouwen/niet goed zijn (voor jou dan zeg maar... kinderslot achtig gedoe)
Heb je een heel actieve script-blokker geïnstalleerd die de site maar even helemaal blokt.
Heb je een heel actieve script-blokker geïnstalleerd die de site maar even helemaal blokt.
Ceci n'est pas une signature!
Heb je toevallig een proxy ingesteld staan? Zo ja probeer die dan eens een keertje uit te zetten.
Bij mij op school moet je namelijk ook een proxy gebruiken om met je laptop op het internet te komen, en dan heb ik bijvoorbeeld met de ingebouwde server van emule dat hij de links niet wil openen, maar dat hij ze wil gaan downloaden. Als ik mijn laptop thuis of ergens anders aansluit, dan werkt ie (zonder proxy) wel goed.
Bij mij op school moet je namelijk ook een proxy gebruiken om met je laptop op het internet te komen, en dan heb ik bijvoorbeeld met de ingebouwde server van emule dat hij de links niet wil openen, maar dat hij ze wil gaan downloaden. Als ik mijn laptop thuis of ergens anders aansluit, dan werkt ie (zonder proxy) wel goed.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ze hebben laast wel de site vernieuwt. Michien dat het daar mee te kamen heeft?
Waarom mail je de makers van marktplaats.nl hier niet gewoon eerst mee?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()