Toon posts:

Sweex switch stinkt

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een 5-poorts Sweex switch gekocht omdat ik niet gewoon even wilde proberen hoe het netwerk draait met een switch zonder veel geld uit te geven.

In het begin viel me al op dat er ozon-achtige geurtjes vanaf komen, maar nu heb ik echt elke ochtend dat mn kamer bedwelmd is en ik eerst het raam wagenwijd open moet zetten.

Toch maar een andere switch kopen dan misschien... maar ik vroeg me dus af of anderen dit probleem ook hebben of dat het abnormaal is?

Een vriend van mij heeft trouwens een Sitecom switch en die wordt een stuk minder warm en stinkt geloof ik ook niet zo. Dus misschien echt een Sweex probleem.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Gebruik je een eigen adapt0r oid? Weet niet uit m'n hoofd waar die dingen op draaien maar check iig je voltage en anders ff terug naar de winkel..

Download my music on SoundCloud

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 23:05

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Als het echt uit je switch komt vind ik het knap dat ie het nog doet. weet je zeker dat het niet uit je printer komt?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00

Entity

9000rpm

Ik heb een 8-poorts Sweex switch en ik heb geen last van rare geurtjes. Hij wordt wel behoordlijk warm, zelfs als hij een hele dag niks doet (als er geen PC's aanstaan).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:07
@wielhelm
dan moet ie wel een laser printer hebben. Anders krijg je geen ozon. Maar volgens mij is het alleen zo bij scanners en kopieermachines.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bijn alle electronische zooi ruft een beetje :P

Anyway ... wat the f#ck is er Professional aan het ruiken aan een switch :? |:(

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.