Toon posts:

Webhosting

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd hoor ik heel vaak prijsverschillen van mensen. Dus prijzen die ze betalen om hun website te laten hosten. Nu wil ik van jullie eens weten, wat jullie per maand per jaar betalen aan webhosting.

Er zit natuurlijk ook veel verschil in wat je er nog allemaal bijneemt zoals php/mysql/cgi enz.

Ik host zelf bij highpoint en heb nog nooit problemen gehad met hun dat de server plat lagen ofzo.

Ik betaal zo rond de 20 euro per jaar voor een standaard abbonoment.

Nu wil ik van jullie weleens jullie ervaringen horen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat heeft het voor zin om prijzen met elkaar te vergelijken van een product dat in oneindig veel varianten wordt aangeboden? Ik bedoel, je hebt er zo weinig aan om zaken op te sommen die niet eens een beetje op elkaar lijken.

Kijk, 20 euro is weinig geld maar wat is een 'standaard abbo'? Dat is voor jou totaal anders dan voor mij.

Als je echt prijzen wilt vergelijken om te kijken waar je wat betaalt voor welke opties kun je beter eerst bepalen wat je nodig hebt en daarna op webhosters/webselect kijken ;).

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon jullie ervaring met webhosters prijzen is een tweede is niet zo'n belangrijke factor.

• daank
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 14:24

daank

Internet _H3nk

Host zelf bij Dutchweb , kost ongeveer 210 pleuro per jaar voor een gemiddeld abbo

100MB
PHP/4x MySQL/etc etc

moet zegguh bijna nooit problemen gehad met hun. dus blijf voorlopig bij hun.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

TeeDee

CQB 241

IceStorm heeft gelijk. Ik betaal helemaal niks voor mijn hosting, maar dat komt omdat een van onze colo bakken ook ingericht is voor personeel. Dus dat even buiten beschouwing.

Je kan het eigenlijk niet vergelijken.
- Wat vind jij weinig
- Wat voor opties wil je en/of heb je
- Zijn het "vrienden" van je(de hosting partij dan!)
- Zijn ze bekend

Er zijn nog wel tientallen factoren te bedenken.

Veel voorkomende reactie die ik zie en/of hoor:
Persoon1: Ik betaal € xx bedrag aan mijn host.
Persoon2: Whaaaahahaah.... loser, je wordt afgezet man! Ga naar xxxxx, veel goedkoper!
Later:
Persoon1: Hee persoon2, ik zit daar nu, maar ik vind de <insert willekeurig minpunt> heel erg slecht! Betaal wel minder, maar...

etc. etc.

Dus het is allemaal heel erg gericht op persoonlijke meningen en ervaringen!

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Goed hosten en voordelig kan bij www.digitalus.nl voor 42,50 per jaar een volledig ingerichte website (met MySQL, PHP4, subdomeinen e.d.) inclusief domeinregistratie... Ik host m'n eigen sites daar ook www.kroegspot.nl en www.nachtvuur.nl

Verwijderd

Een goed vriend van mij heeft ook een webserver. Het is ook een best goede goede voorwaarden enzo kijk er maar even.
www.xcellerate.nl

Wij hebben daar onze site ook gehost :D take a look around

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28
't is appels met peren vergelijken... PHP/CGI zit er bijna altijd bij dus daar betaal je niet voor. Over het algemeen betaal je het meest voor de hoeveelheid dataverkeer die je verbruikt. Dat zul je voor die 20 Euro vast niet veel hebben, of wel?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Hier is het start pakket, voor meer pakketten check http://www.digitalus.nl/pakketten.php :

Digitalus Start 1,50 per maand

10 pop adressen
Onbeperkt alias adressen
50mb Webspace
1000mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
Server Side Includes (SSI)
PHP scripting
1 MySQL database
IMAP4, POP3, APOP
Webmail
Persoonlijke Statistieken
HTTPD Logs
FTP access
Subdomeinen (sub.domein.nl)
Front Page 2002 Extensions
SSL 128-Bit (optioneel)
Autoresponding & Forwarding
Java Runtime Environment
Webbased Control Panel
Python 2.1
Htacces

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Ik zou zeggen neem eens een kijkje bij
http://www.webhosters.nl

Daar staan bijna alle webhosters in NL en persoonlijke ervaringen van klanten.
Trouwens zoals al eerder is gezegd is dit best wel per persoon afhankelijk wie wel of niet een goede hostingbedrijf is.

Ikzelf zit bij Lycos met een Expert pakket (voor info zie http://webcenter.lycos.nl) en betaal 7,50 per maand en 20 per jaar voor het domein. Die lycos account gaat aan het einde van dit jaar waarschijnlijk naar VDX.
en ik zit ook bij VDX met een zelf samengestelde pakket (voor info zie http://www.vdx.nl).
Het pakket bij VDX is: 500MB (wordt gebruikt voor zowel mijn homepage als ruimte voor mijn webmail, gedeelde webspace), traffic per maand is 2GB, 5pop accounts, php, perl, cgi ondersteuning en de rest is verder af te lezen op hun site. Betaal 26 euro per kwartaal en 20 euro voor het domein per jaar.

Ben zeer tervreden bij VDX, het mooie vind ik dat je zelf een pakket kan samenstellen en dan ook nog eens kan zien wat je kwijt zal zijn. Kan je je kosten zelf in de hand houden en een pakket naar eigen eisen maken.

[ Voor 8% gewijzigd door FongWan op 23-05-2003 12:07 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk inderdaad dat de in de I&T Hosting FAQ genoemde URL's je goed op weg kunnen helpen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.