Toon posts:

[XP] Aanloggen op 2 domeinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Ik heb een notebook die ik op twee verschillende domeinen wil aanloggen. Niet tegelijk maar of op domein A of op domein B. Ik moet op het netwerk inloggen om zo alle rechten te krijgen die ik heb ingesteld.
Met de notebook kan ik nu inloggen op domein A, maar als ik op een andere locatie zit waar ze een ander domein hebben 'domein B' moet ik eerts domein A verwijderen en dan weer domein B aanmaken.
Er moet toch wel een manier zijn dat ik op beide domeinen kan inloggen.
Ik was zelf aant denken om twee keer XP te instaleren dual boot. Maar dit zal toch wel niet nodig zijn.

edit: Volgens mij heb ik dit verkeerd geplaatst

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 08:59 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
Standaard kan het niet... Maar als je geen extra software installeerd kun je 2 restorepoints aanmaken.. 1 in domain A en 1 voor in domain B; door de desbetreffende restorepoints terug te zetten kun je tussen de domainen switchen..

Maarja; je kunt dan dus geen extra software installeren, want bij het terugplaatsen van je restorepoint ben je die weer kwijt...

Op een andere manier kan het helaas niet.. of je moet idd naar dualboot

[edit]
ennuh.. begroetingen hoeven hiero niet

[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 23-05-2003 08:58 ]

Pvouput live

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:46

mutsje

Certified Prutser

hier heb je third party software voor nodig ben ff vergeten welke...pfff (@)*$@ .. ga ff op google zou ik zeggen. er is een zeer goed pakket die jou laat switchen tussen 2 domains.

Verwijderd

is er geen trust tussen beide domains?

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 11:11

Beamer

Return of the legend

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 11:49:
is er geen trust tussen beide domains?
Nee, twee verschillende locatie's en het leuke ervan is ook nog dat ze de zelfde DNS nummers hebben. :X

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt,

ik heb het proggie Multi Network Manager 6.5 gedownload en geinstalleerd. Dit proggie is shareware en kost 36 dollar, (bedrijf betaald :*) ) Je kan met dit programmatje makelijk een andere Domein aanmaken en op inloggen. Het is heel makelijk te configureren. Je kunt het gebruiken onder 98/ME/NT/2000/XP, 5326kb groot en het is van het bedrijf GlobeSoft
http://www.webattack.com/get/multinet.shtml

En dan moet je denken dat ik hier vrij lang mee zit, maar ja, het is opgelost.

Thx.
Pagina: 1